|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#781 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strikker du nå?En Oslolue, et sjal og noen par med sokker i det siste. Bruker opp en brøkdel av restegarnlageret. |
![]() |
![]() |
#782 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Jeg virkelig storkoser meg med å strikke november jacket. Ettersom den strikkes i helpatent så går det veldig sakte, men det blir så fint og jeg vet at det blir et plagg som kommer til å brukes masse. Og så er det akkurat komplisert nok til at jeg ikke kjeder meg samtidig som det er enkelt nok til at jeg kan se på tv mens jeg strikker.
![]() |
#783 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Jeg strikket en lue til en femåring i går, og så holder jeg på med en hals og to gensere som jeg veksler på.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#785 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva strikker du nå?Jeg strikker Karisokker fra LillCat design. Blir så lekre med flerfarget tråd.
#786 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Jeg trodde jeg klikket meg inn på "Hva drikker du nå?"-tråden.
![]() |
#787 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?
Jeg er enig. Slike sokker blir veldig fine med flerfarget tråd. Nå kjente jeg plutselig at det var litt for lenge siden sist jeg forsøkte meg på det.
![]() |
#789 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva strikker du nå?Strikker Chunky Dahlia nå…
#790 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Jeg holder på med votter til toving, og et par pulsvarmere med perler. Har fått et lite strikkerush, og har en del farger og mønster jeg har lyst til å teste.
#791 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Hva strikker du nå?Pustet med magen og plukket opp Dahliaen og er nå i god gang med mønsteret igjen og denne gangen ser det bra ut.
#792 |
Bare sær
![]() Sv: Hva strikker du nå?Jeg strikker babytøy til barnebarnet. Det er så fint! For øyeblikket veksler jeg mellom et Pinneguri-teppe, og Monday suit når jeg vil snakke eller se på tv samtidig.
#794 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Ferdig med lue fra innlegget mitt den 20. Søt liten sak i knallrosa hip wool med håndmalt følgetråd i alle regnbuens farger. Femåringen ble overlykkelig.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#795 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Hva strikker du nå?Ble ferdig med Chunky Dahlia i går.
#797 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Hva strikker du nå?Jeg er stadig innom tråden her og ser på alt det fine. Jeg vurderer fortsatt seriøst å lære meg å strikke. |
![]() |
![]() |
#798 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva strikker du nå….
Kan man alltid gjøre det altså? Lillesøster ønsker seg balaclava som skal strikkes i double sunday, men jeg har både Sunday og Silk mohair liggende i farge hun ønsker seg. Hadde vært fint å kunne bruke opp det.
![]() |
#799 |
I mål
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Jeg ble til slutt ferdig med min Ingen dikkedarer genser som ble strikket i Double Sunday. Jeg har mye garn igjen, og kjøpte derfor oppskriften til Hipsterluen og strikket en av dem også. Den ble faktisk veldig bra. Lillesøster ble misunnelig og jeg har ennå garn igjen, så jeg har tenkt å strikke en til. Må bare få kjøpt ny rundpinne da den jeg hadde knakk (!) da jeg knotet litt på fellingene øverst på lua. |
![]() |
![]() |
#800 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva strikker du nå….
Ja, det kan du. Det vil gi et annet uttrykk, men hvis hun takler pus opp mot ansiktet går det greit.
|
|