Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14
Opprinnelig lagt inn av Timar, her.
Hva slags beløp snakker vi om? Ungen her er foreløpig utstyrt med arveskøyter, men det varer vel ikke så lenge til..
Pris på skøyter er nøye linket til kvalitet. Jeg ville heller kjøpe brukte kvalitetskøyter enn billige nye dersom man driver med skøytesport. Alt under 1000 kr regner jeg som veldig billig i denne sammenhengen. Men man kan kjøpe gode skøyter til ca 2000 kr, særlig om man kjøper forårets modeller på våren, de selges ofte på 50%. Ofte selges brukte skøyter til langt under halv pris på facebook/finn etc. Vi skal selge det gamle skøyteparet hans til ca 2000 kr, de kostet 6000 kr som nye. De slipper å kjøpe nye jern, de holder nok en sesong til.
Det sagt, så vet jo Polyanna at min sønn er veldig aktiv og i tillegg en stor slamp (str 46 i sko) så vi kjøpte denne gangen skøyter for voksne toppidrettsøvere, som hun nok mistenkte.
Jeg kjøper heller ikke skøytehjelmer til 500 kr lengre til sønnene mine, men det er mer enn bra nok for barneskole elever, eller voksne hobbyister, som meg selv.
Sist redigert av meisje : 17-02-23 kl 12:23.
|