|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#281 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Märtha Louise og media
Hun er et par måneder eldre enn meg, så jeg har også "hatt" med meg henne opp gjennom oppveksten. Og jeg har aldri hatt sansen. Jeg har dog veldig sansen for de to eldste barna hennes, og det virker som hun har et utrolig fint forhold til de. |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Fola Blakken
|
Det er utrolig kjipt at hun har blitt utsatt for dette. Da hun var aktiv i sprangriding var det viktig for alle i miljøet å ikke gå på tilbud om å kjøpe billetter til rytterfest til overpris når Märtha deltok på stevne, for det var det noen ('se og hør' eller 'nå') journalister som hadde prøvd seg på, for å prøve å få bilder fra festen. Så at hun, med rette, har følt seg jaget er det ikke tvil om. Hun hadde nok fått mye mer sympati om hun ikke hadde sauset sammen berettiget kritikk mot rolleblanding/kvakksalveri med rasisme og hat.
![]() |
![]() |
#283 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Märtha Louise og mediaDa er saken med SE i VG. Dama til Marius er anonymisert. (Ble nevnt tidligere i tråden).
![]() |
#284 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Ikke lenge siden jenteparty i Lustrabadet med rullings som ligner veldig på noe ulovlig. Randi Liodden har publisert en sak på IG i dag.
![]() |
#285 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Märtha Louise og mediaDet var ei i et kommentarfelt som oppsummerte hele greia ganske greit: Hun vil ha oppmerksomheten (fra pressen og folket). Hun vil bare ikke ha kritikk.
![]() |
#286 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er vel ingen som har sagt at hun ikke kan bruke sosiale medier? Det er forskjell på å bruke sosiale medier slik de fleste av oss gjør og å bruke sosiale medier til å aktivt oppsøke oppmerksomhet. Og det er rart å tenke at man skal kunne velge å være en aktiv og selvvalgt del av rampelyset samtidig som man sier at man ønsker å få være i fred og å ikke være i rampelyset, er det ikke?
![]() |
![]() |
#287 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Dette. Både ML og forloveden (og døtrene, ikke noe vondt sagt, de er sikkert flotte jenter) drar jo svært god nytte av pressens- og SoMes oppmerksomhet. Dersom man foretrekker et tilbaketrukket liv uten alles øyne på seg, får man prøve å leve etter dette. Stikker man hodet fram, må man regne med å få kritikk innimellom, ikke bare stående ovasjoner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Märtha Louise og mediaJa. Jeg er på sosiale medier. Mens siden RL Milfrid ikke har behov for å stikke seg fram eller havne i diskusjoner om hva jeg mener og synes er jeg forsiktig med hva jeg kommenter og legger ut, og har lukket profil. Det hadde vært rart å kommenter og mene og synes, og så bli indignert og såra og vonbroten fordi noen mener noe om det jeg mener.
![]() |
#289 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Märtha Louise og mediaAlt jeg ikke har fått med meg. Heldig jeg. Helt uavhengig av sjamenn og engler osv, så mener jeg at arvelige topposisjoner i et land kan ta seg en bolle og dra til jordas kjerne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Märtha Louise og mediaJeg er skikkelig sjokkert over siste utspillet fra det som mer og mer viser seg å være selveste svigersønnen fra helvete.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
fri
|
Jeg trodde først at nyheten om boybandet han er med i var en sånn Satirix-artikkel. Jeg mener, gå sammen med Olsenbanden-barnestjerne og danne boyband! |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Panzerekstremfeminist
|
Boybandet er en ting - men den viktige liksom-melidngsutvekslingen med svigerfar er bare puteflau og viser at han har null respekt for avtalen som er inngått og svigerfamiliens ønsker.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Märtha Louise og mediaDet er fjernet nå. Han slettet det «når han innså han hadde glemt seg ut» og var sååå lei seg.
![]() |
#295 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Märtha Louise og mediaHvem? Jeg skjønner ikkeno… Sist redigert av Nelly Nickers : 20-03-23 kl 20:35. Årsak: Det var jo bare et googlesøk unna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Märtha Louise og mediaDet viser at han heller ikke forstår forskjell på markedsføring og personlige innlegg. Det er også ganske flaut.
![]() |
#298 |
Panzerekstremfeminist
|
Hva mener du?
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Märtha Louise og mediaAlt med dette er flaut; "boy"bandet, liksomsamtalen med Kongen, og at han visst glemte avtalen. Kynisk regissert av en "gutt" på 50 år. Jækla greier! |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Märtha Louise og mediaLiksomsamtalen har han ikke laget selv, da. «Bare» repostet. Men kleint, ja.
![]() |
|
|