Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva lurer du på i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-23, 17:43   #881
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Nei, altså, det fremstår som en risiko man tar når man spiller skrekkspill på VR med søsken i nærheten.

Trøst der og da, så klart.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 12-02-23, 17:45   #882
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da er vi i vater. Vi fnisa litt diskret i armkroken. Og trøstet den vettskremte.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 12-02-23, 17:47   #883
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Barn 1 spiller spill på VR brillene.
Barn 2 sniker seg innpå og får barn 1 til å skvette.
Viser seg at barn 1 spiller skrekkspill og får helt hetta.

Jeg lurer på hvordan DU Ville reagert. Du er mor til både barn 1 og barn 2…….

Jeg hadde trøsta barn 1 litt og gitt barn 2 en vennlig påminnelse om å være forsiktig med å snike seg på folk som ikke har forutsetninger for å merke at noen kommer, og som mentalt er et helt annet sted. Så hadde jeg nok latt det være med det.

Gammel 12-02-23, 18:32   #884
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Barn 1 spiller spill på VR brillene.
Barn 2 sniker seg innpå og får barn 1 til å skvette.
Viser seg at barn 1 spiller skrekkspill og får helt hetta.

Jeg lurer på hvordan DU Ville reagert. Du er mor til både barn 1 og barn 2…….

Problemstillingen er helt uaktuell. Jeg ville vært barn2 og fått kjeft av barn3. Helten ville muligens belært meg om at slikt driver ikke ansvarlige foreldre med.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 12-02-23, 18:50   #885
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Eg ville nok ikkje reagert nevneverdig, Floksa. Slikt går på søskenkjærleikskontoen.

Enig i dette.

Gammel 12-02-23, 18:54   #886
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville kanskje ledd, Floksa.

Gammel 12-02-23, 20:30   #887
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg ville kanskje ledd, Floksa.

Ja, det og, men jeg turde ikke svare det.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 12-02-23, 20:37   #888
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Problemstillingen er helt uaktuell. Jeg ville vært barn2 og fått kjeft av barn3. Helten ville muligens belært meg om at slikt driver ikke ansvarlige foreldre med.

Barn 2 har jo lært dette et sted

Floksa er ikke aktiv  
Gammel 13-02-23, 10:17   #889
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Barn 2 har jo lært dette et sted

Oida, hvor kan det ha vært? (Mitt svar er Fatter'n og hele resten av slekta).

Strå er ikke aktiv  
Gammel 13-02-23, 13:14   #890
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer på hvorfor damer på min mors alder alltid poster enorme animerte GIFs i kommentarfeltene på face. Gjerne flere etter hverandre. Og som svar på hverandres (og sine egne) kommentarer.

Gammel 13-02-23, 14:03   #891
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Hvorfor ungdomstiden skal være så vanskelig (for noen hvertfall)

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 13-02-23, 14:37   #892
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg lurer på hvorfor damer på min mors alder alltid poster enorme animerte GIFs i kommentarfeltene på face. Gjerne flere etter hverandre. Og som svar på hverandres (og sine egne) kommentarer.

Siden de i stor grad kommuniserer med hverandre, så tror de det er sånn det skal gjøres. Min mor gjør det også, og venninnene hennes. Jeg blir helt sjøsyk av å se trådene deres.

Gammel 13-02-23, 16:06   #893
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde nok bare fnist litt og trøstet den redde litt.

Jeg ser innimellom at de der gif-, spesielt hjertegreiene, kommer opp automagisk som forslag. Jeg har enda ikke helt skjønt når de dukker opp og når de ikke gjør det.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 13-02-23, 16:57   #894
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Og i hvilke som helst kommentarfelt, som kan omhandle nyheter eller hva som helst. Blitt for familiær med lokalavisa si da, tenker jeg.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 13-02-23, 17:03   #895
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer på hvorfor folk må bruke GIF-er i det hele tatt. De er jo helt meningsløse.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 13-02-23, 17:25   #896
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller enda verre - et (tilsynelatende) seriøst konsulentfirma som sender jobbrelatert e-post med blinkende, ANIMERT signatur!

Gammel 13-02-23, 18:45   #897
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer på hvordan i HELVETE han kirurgen i Flekkefjord kunne få holde på og herje med hammer og meisel uten skikkelig utdanning, mens han opererte på alt som rørte seg, om det var nødvendig eller ei, i ELLEVE ÅR, og så sitter ledelsen der nede i jobben sin enda?!

(Hør "Hele historien" på NRK, hvis dere ikke har gjort det. Det er helt SJUKT!)

Gammel 13-02-23, 18:48   #898
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Standard

Jeg lurer på hvordan i HELVETE han kirurgen i Flekkefjord kunne få holde på og herje med hammer og meisel uten skikkelig utdanning, mens han opererte på alt som rørte seg, om det var nødvendig eller ei, i ELLEVE ÅR, og så sitter ledelsen der nede i jobben sin enda?!

Det lurer jeg også på.
Mannen har jo ødelagt mange liv. Og han jobber som kirurg på et lite tysk sykehus i dag. Galskap!!!

Floksa er ikke aktiv  
Gammel 13-02-23, 18:48   #899
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Føy til kommuneoverlegen på Frosta. Hvordan får sånt pågå så lenge, og med så mange ulike personer? Er det fordi vi er så prisgitt disse legene, og at de tidligere har hatt så skyhøy status at ingen har turt å kritisere dem? Det er jo helt katastrofalt.

Gammel 13-02-23, 19:09   #900
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Sykepleierne turde ikke rapportere avvik i systemet, så de skrev dem på LAPPER!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:55.