Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #5

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-23, 16:56   #11
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Last of us er helt fantastisk! Jeg elsker bredden og variasjonen i episodene. Episode 3 er noe av det vakreste jeg har sett på TV, episode 5 var rett og slett fæl. Og samspillet mellom Joel og Ellie. Og så er det alltid utrolig gøy (på en absurd måte) å se post-apokalyptiske byer, tettsteder og bygninger, spesielt når det er så godt fremstilt som i denne serien. Det gjør alltid noe med meg.

Som et sidespor så syntes jeg Kathleen var en fantastisk rollefigur. Utrolig kult med en (opprørs)leder som var så annerledes enn det vi er vant til å se, go som spilte på helt andre egenskaper enn typiske machomann-egenskaper. Tøft! (Og fælt)

Signerer hvert ord!!! Jeg er sånn som kan bildegoogle «abandoned cities» og mansions og sånn i timevis.

Men Kathleen vil for alltid være Rose for meg, da. 2 1/2 men. (Men elsker at hun her var en så «vanlig» voksen dame som så ut som alderen sin liksom; at ikke absolutt alle skuespillere lenger MÅ være så atypisk smellvakre.)

Miss Norway er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:17.