Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden 13

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-23, 06:59   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Helt sikkert, det bare hørtes rimelig nedlatende ut å komme inn i trådene og skrive rydd, kast og gi bort, enkelt penkelt. Det er vel en grunn til at man gruffer over rotete hus.

Hadde det vi vært enkelt, penkelt så hadde det ikke vært som det er.

Ulike årsaker gjør at det ikke er enkelt. Både volum, plass, folka, kapasitet osv. Jeg skjønner at det må gjøres og vi er på en måte i gang.

Men gruff, ja, for det føles heftig og nærmest uoverkommelig. Slett ikke enkelt, penkelt.

Gammel 28-01-23, 08:21   #2
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Men gruff, ja, for det føles heftig og nærmest uoverkommelig. Slett ikke enkelt, penkelt.

Du skriver at dere har loftet fullt av leker ingen bruker lenger. Begynn der, selg det eller gi det bort på Finn.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 28-01-23, 08:23   #3
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Og til det med mørkeloft eller i: Vi har heller ikke mørkeloft. Heldigvis, for da er jeg nødt til å selge, kaste eller gi bort alt som ellers ville blitt stuet bort og glemt på loftet.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 28-01-23, 09:15   #4
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Du skriver at dere har loftet fullt av leker ingen bruker lenger. Begynn der, selg det eller gi det bort på Finn.

Loftet fullt av leker, noen brukes, andre ikke, og nei, jeg forsøkte å få gi bort duplo til en nevø til jul. Minstrmor begynte å leke med den. Men ja, det er mye det som vi kunne kvittet oss med. Men åpnet ellet annet vis har ungene utviklet motvilje mot det. ( Sikkert mine dårlige evner som mor det også. Min svigerinne selger leker over en lav sko)
Vi jobber med det. Babyskritt.

Jeg er klar over at det er mine manglende evner som voksen som gjør dette så vanskelig. Det er det som gjør det til gruff.

Men jeg tror jeg gir meg på dette tema her. Det var dumt å gruffe.

Gammel 28-01-23, 09:24   #5
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Heia Malama, dette klarer du! Jeg tror dog vi alle har ryddet leker klart for å gis bort og så måtte ta dem den tunge veien tilbake når barna oppdager at "favorittene" er på vei ut av huset.

Du har jo barn i mange ulike livsfaser, det krever nødvendigvis med utstyr og leker enn hvis man bare har større barn.

Timar er ikke aktiv  
Gammel 28-01-23, 11:30   #6
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Hadde det vi vært enkelt, penkelt så hadde det ikke vært som det er.

Ulike årsaker gjør at det ikke er enkelt. Både volum, plass, folka, kapasitet osv. Jeg skjønner at det må gjøres og vi er på en måte i gang.

Det er vel Nettop det og når det blir så mye vil det føles uoverkommelig. Vi har jo ikke like mye som dere overalt og derfor er det nok lettere å rydde, men jeg har full forståelse for at ikke alle synes det er lett.
Jeg vet også at vi alltid kommer til å ha mye på mørkeloftet for jeg vil ikke gi bort alt av leker og klær, noe vil jeg beholde, forøvrig veldig glad for det når vi fikk små i hus igjen , vi hadde både biler, duplo og togbane vi kunne ta ned.

Chablis er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:07.