Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Tips til intelligent gøyal eller feelgood-serie?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-23, 18:18   #81
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tips til intelligent gøyal eller feelgood-serie?

Ted Lasso er min absolutte favoritt!

Gammel 17-01-23, 18:28   #82
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Jaaa, Schitt's Creek er vidunderlig!

Gammel 18-01-23, 17:58   #83
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Girlboss på Netflix er gøy.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-23, 23:03   #84
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

This is us!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-23, 23:05   #85
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er litt såpeopera, spør du meg. :hysj:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-23, 23:16   #86
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

... og bare elendighet! Hvor mye drit kan faktisk skje en familie? This is Us har svaret Jeg orket til slitt ikke mer

Gammel 19-01-23, 23:19   #87
Hønni

Hønni sin avatar

Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, jeg koooste meg!

Gammel 19-01-23, 23:20   #88
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

... og bare elendighet! Hvor mye drit kan faktisk skje en familie? This is Us har svaret Jeg orket til slitt ikke mer

Ikke jeg heller, jeg takler ikke serier hvor alt går galt hele tiden. Tror jeg stoppet midt i sesong 2. Jeg slet med sesong 1 av Venninner for alltid også, og har ikke sett sesong 2 der. Klarte ikke mer Outlander heller, selv om sesong 1 var underholdene.

Gammel 19-01-23, 23:23   #89
Hønni

Hønni sin avatar

Standard

Eniig at ikke er intelligent feelgood. Det er ikke Venninner til evig tid, ER, Grace Anatomy eller annet heller, men feelgood og deilig hjernedødt.

Det ispedd intelligent, seriøst, nyheter, livet. Nydelig!

Gammel 19-01-23, 23:23   #90
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ted Lasso er fantastisk. Takk for tips!

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-23, 01:28   #91
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Ikke jeg heller, jeg takler ikke serier hvor alt går galt hele tiden. Tror jeg stoppet midt i sesong 2. Jeg slet med sesong 1 av Venninner for alltid også, og har ikke sett sesong 2 der. Klarte ikke mer Outlander heller, selv om sesong 1 var underholdene.

Me too! Jeg faller fort av, for det blir lite troverdig for meg. Jeg har den på listen min, Venninner for alltid, men da gidder jeg ikke en gang (selv om jeg liker Outlander, men er egentlig enig, men skylder på en tid hvor man generelt hadde mer elendighet )

Gammel 20-01-23, 01:32   #92
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Altså, jeg koooste meg!

Og veldig, veldig mange med deg! Den er jo virkelig elsket! Bare jeg (og Karamell) som ikke fikser tristhet i bøtter og spann

Gammel 20-01-23, 09:12   #93
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig. Jeg orket heller ikke mer. Samme med Virgin River, eller hva den heter. Blir for amerikansk kliss og drama for min del. Og jeg orker ikke mer av Grey's anatomy heller, selv om jeg har fulgt med fra starten.

Jeg slår et slag for Young Sheldon , Derry Girls, Sex education og Wednesday. Det er min type feel good og intelligent gøyal. Pluss Dexter.

Og så nevner jeg bare at alle episodene av Poirot ligger på NRK.

Gammel 20-01-23, 09:25   #94
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Standard

Ja, Young Sheldon koser vi oss veldig med. Og gutten er i hvert fall intelligent

Virgin River skulle liksom være en hjernedød, feelgood serie for meg, men det blir for platt, kjedelig og altfor mye "en fjær til ti høns".

Jeg leter hvileløst rundt jeg også, Tallulah

Gammel 20-01-23, 09:34   #95
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Og veldig, veldig mange med deg! Den er jo virkelig elsket! Bare jeg (og Karamell) som ikke fikser tristhet i bøtter og spann

Jeg fikk utslett av den evinnelige bakgrunnsmusikken.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-23, 10:08   #96
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Virgin River skulle liksom være en hjernedød, feelgood serie for meg, men det blir for platt, kjedelig og altfor mye "en fjær til ti høns".

Ja, og hvor mange sesonger varer egentlig en graviditet!?

Det vi ser på nå er:
Twin Peaks - introduserer det for Hiawata
Tulsa - denne er ganske lettbeint. Stallone som New Jersey gangsta som blir sendt til Tulsa for å starte business der.
1923 - hulk. Forhistorien til Yellowstone. Tar for seg hvordan urinnvånerne ble behandlet i katolske internatskoler
Big Bang Theory - Også med Hiawata. Noe har stått seg, noen vitser (spesielt om homofili, trans og fedme) har gått ut på dato.
Breaking Bad - Hiawatha ville gjerne se denne. Jeg syns fortsatt den er litt kjedelig.
Our flag means death - Veldig godt tips, den ser vi alle sammen nå.

Vi har ikke sett siste sesong av The Boys ennå, tenkte Hiawata skulle få tid til å catche opp. Neste sesong av Mayor of Kingstown S2 ligger på vent. Jeg måtte fylle opp lettbeint-kontoen før jeg begynte på elendigheten. Wednesday ser det ut til at jeg må se alene.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-23, 10:48   #97
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Wednesday er jo så gøy! Harry Potter på speed.

Gammel 20-01-23, 11:00   #98
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Better Call Saul burde jo komme på denne lista, selv om feelgood kanskje er å dra det litt langt. Jeg liker bare universet (og humoren) så veldig godt.

Gammel 20-01-23, 11:02   #99
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Better Call Saul er en av de aller beste seriene jeg har sett, men den er jo emosjonelt nedbrytende. Det er en av de seriene som kunne fått meg til å starte en tråd som denne, for å få noe hyggelig og avslappende til å komme meg med etter hver sesong.

Gammel 20-01-23, 11:05   #100
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mulig jeg er nedbrutt nok fra før.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:51.