![]() |
#384 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva drikker du nå?Drikker frukt- og grønnsakssmoothie hver morgen; spinat, gulrot, eple og banan. Utover det kun kaffe, te og vann. |
![]() |
![]() |
![]() |
#385 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva drikker du nå?Morgen teen min |
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva drikker du nå?Rooibos-te. Har kuttet kraftig ned på koffein det siste året, og drikker nå vanligvis (men ikke alltid) en kopp te med koffein til frokost, og resten av dagen drikker jeg enten vann eller koffeinfri te.
![]() |
#389 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Hva drikker du nå?Earl Grey Intense fra Kusmi. Det er teen jeg drikker til mat. Foruten te drikker jeg kun kullsyrevann.
![]() |
![]() |
#391 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva drikker du nå?Jeg har helt vanlig springvann i det ene glasset og rødvin i det andre glasset. Det er en kartongvin jeg er positivt overrasket av. Den passer meg midt i blinken smaksmessig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva drikker du nå?Og den her fantastiske vinen til Comté. En fantastisk kombinasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Hva drikker du nå?Ikke akkurat nå da, nå drikker jeg Earl Grey. Men jeg har oppdaget noe som heter tungtvann, som har tre forskjellige smaker av blandete coctails på boks (har funnet på Meny og Coop Ekstra) og jeg er begeistret!! Veldig bra for oss som liker søtt og friskt i glasset
![]() |
#396 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva drikker du nå?Nescafe på et Norwegianfly på vei hjem til hålke og vinter.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva drikker du nå?Cola light. |
![]() |
![]() |
![]() |
|