Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #5

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-23, 15:07   #401
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Takk for tips.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 06-01-23, 15:14   #402
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Har akkurat sett to sesonger av Alice in Borderland på Netflix. Jeg likte den veldig godt, anbefales til alle som likte Squid Game.

Og så er det kommet en ny sesong av His Dark Materials på HBO Max fant jeg nettopp ut, hurra!

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 07-01-23, 07:30   #403
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

4 av 5 binget Kids in crime på tv2 i natt.
Ganske bra serie faktisk, men ikke så morsomt når 1 av 5 ville opp klokka 06 i dag.
(Så nå binger vi Bjørnis).

Gammel 07-01-23, 09:45   #404
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er i gang med Kaleidoscope på Netflix. Den virker kul! Det er et konsept hvor de ulike brukerne på Netflix får presentert episodene i ulik rekkefølge, og det hele blir et slags puslespill man må sette sammen. Det eneste som er likt for alle er siste episode. Det hele handler om et stort kupp.

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 09-01-23, 16:52   #405
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har sett litt på Evy og alltid i helga og koste oss med den. Lettbeint og søt med litt langsomt driv. Akkurat det vi trengte. Vi liker begge veldig godt å lytte til ulike dialekter, både norske og utenlandske. Det spiller nok inn.

Gammel 09-01-23, 17:01   #406
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Demenskoret på NRK. Altså!

Gammel 09-01-23, 17:35   #407
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Alice in Borderland

amylin er ikke aktiv  
Gammel 09-01-23, 21:23   #408
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjedet meg og så sesong 3 av Emily in Paris. Den var faktisk bedre enn de to første sesongene. Og mye bedre outfits. Liksom litt moderne s&tc

liefje er ikke aktiv  
Gammel 09-01-23, 21:46   #409
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og nå må jeg vente i et helt år på ny Ginny and Georgia?? Om det blir en ny sesong, da. Det må det jo faktisk! Tror jeg må trøste meg med en episode av Demenskoret.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 09-01-23, 22:27   #410
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ser Dark (Netflix) med kjæresten. Liker den veldig godt. Bedre enn 1899.

Nå ser jeg Demenskoret

Gammel 09-01-23, 22:31   #411
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Begynte på Demenskoret i går, Klar til strid i dag, og oppdaget Samtidig at det har blitt sluppet flere episoder av 110. NRK ass!

Gammel 10-01-23, 06:35   #412
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke orket å se Demenskoret, det treffer for nært. Det er med glad-demente som reagerer på musikk? Vill gjetning, men det pleier å være sånn.

Gammel 10-01-23, 07:18   #413
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blondie: Skjønner at det kan være vondt å se en slik serie.

Det er med demente, i relativt tidlig stadium som skal danne et kor med en profesjonell sanger og korleder som dirigent med en programleder som selv har en far som gjerne skulle har vært med (tror hun), men som er for syk/dårlig til å delta. Vi får se et klipp fra de to sammen. Det er også innslag fra forskningsmiljøene i Trondheim og Bergen og det forskes direkte på koret i Oslo. Det yngste kormedlemmet er 48 år. Det er også med medlemmer som sier de aldri har vært der før selv om det er øving nr. fire, det er med triste pårørende og triste hendelser. I programmet jeg så i går var det også med at en kommune delte ut en pris til en bedrift fra de som jobber med saken "Et demensvennlig samfunn". Men også mye rørende glede, ja. Jeg gråt både under You never walk alone i går, og under La det swinge.

Jeg tenker på tanten min som er på hjem med folk som er sykere enn henne, og som elsker å synge. Tenk om hun kunne fått synge i kor hver uke!

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 10-01-23, 08:29   #414
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke dette tett på selv, så det kan hende jeg opplever det annerledes, men jeg synes det var godt balansert og ikke bare happy-snappy i hvert fall. Og en god del fokus på forskning innen demens, hvordan samfunnet hensyntar (eller ikke), osv. Men skjønner godt hvis det blir for vanskelig når en står midt i det.

Gammel 10-01-23, 08:35   #415
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Demenskoret er kanskje det finaste eg nokon gong har sett på tv!

Eg vil anbefale Colin fra regnskap på NRK, skikkelig fornøyelig feel good!

Gammel 10-01-23, 09:31   #416
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er et nydelig program, og ikke bare happysnappy, nei. Men full forståelse for å ikke orke når det er tett på. Det tror jeg kan gjelde mye ulik tematikk, egentlig. Skjerming kan være smart.

Gammel 10-01-23, 12:33   #417
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Det er mest det fokuset på at alle demente er så utrolig glade som trigger, for det er virkelig ikke alltid sånn når man er nærmeste pårørende. Jeg tror jeg finner noe annet å se på.

Jeg henger meg på anbefalingen av Colin from accounts, som jeg også anbefalte tidligere. Veldig rar og morsom feelgood.

Gammel 10-01-23, 12:58   #418
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det er mest det fokuset på at alle demente er så utrolig glade som trigger, for det er virkelig ikke alltid sånn når man er nærmeste pårørende. Jeg tror jeg finner noe annet å se på.

Jeg henger meg på anbefalingen av Colin from accounts, som jeg også anbefalte tidligere. Veldig rar og morsom feelgood.

Eg syns tvert imot at vi blir tatt med på alt det såre og triste med denne sjukdomen. Både for den med demens og for dei pårørande.

Gammel 10-01-23, 13:03   #419
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg syns tvert imot at vi blir tatt med på alt det såre og triste med denne sjukdomen. Både for den med demens og for dei pårørande.

Jeg er enig med deg.

Gammel 10-01-23, 13:08   #420
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Samtidig så velger de nok å la være å vise sinne, slemhet og utagering, for eksempel. Det ville nok vært vanskelig, rent etisk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:06.