![]() |
#402 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #5Har akkurat sett to sesonger av Alice in Borderland på Netflix. Jeg likte den veldig godt, anbefales til alle som likte Squid Game. |
![]() |
![]() |
#403 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #54 av 5 binget Kids in crime på tv2 i natt.
#404 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #5Vi er i gang med Kaleidoscope på Netflix. Den virker kul! Det er et konsept hvor de ulike brukerne på Netflix får presentert episodene i ulik rekkefølge, og det hele blir et slags puslespill man må sette sammen. Det eneste som er likt for alle er siste episode. Det hele handler om et stort kupp. |
![]() |
![]() |
#405 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #5Vi har sett litt på Evy og alltid i helga og koste oss med den. Lettbeint og søt med litt langsomt driv. Akkurat det vi trengte. Vi liker begge veldig godt å lytte til ulike dialekter, både norske og utenlandske. Det spiller nok inn.
#408 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #5Jeg kjedet meg og så sesong 3 av Emily in Paris. Den var faktisk bedre enn de to første sesongene. Og mye bedre outfits. Liksom litt moderne s&tc |
![]() |
![]() |
#409 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #5Og nå må jeg vente i et helt år på ny Ginny and Georgia?? Om det blir en ny sesong, da. Det må det jo faktisk! Tror jeg må trøste meg med en episode av Demenskoret.
#410 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #5Ser Dark (Netflix) med kjæresten. Liker den veldig godt. Bedre enn 1899.
#411 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #5Begynte på Demenskoret i går, Klar til strid i dag, og oppdaget Samtidig at det har blitt sluppet flere episoder av 110. NRK ass!
#412 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #5Jeg har ikke orket å se Demenskoret, det treffer for nært. Det er med glad-demente som reagerer på musikk? Vill gjetning, men det pleier å være sånn.
#413 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #5Blondie:
#414 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #5Jeg har ikke dette tett på selv, så det kan hende jeg opplever det annerledes, men jeg synes det var godt balansert og ikke bare happy-snappy i hvert fall. Og en god del fokus på forskning innen demens, hvordan samfunnet hensyntar (eller ikke), osv. Men skjønner godt hvis det blir for vanskelig når en står midt i det.
#415 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #5Demenskoret er kanskje det finaste eg nokon gong har sett på tv!
![]() |
#416 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #5Det er et nydelig program, og ikke bare happysnappy, nei. Men full forståelse for å ikke orke når det er tett på. Det tror jeg kan gjelde mye ulik tematikk, egentlig. Skjerming kan være smart.
#417 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #5Det er mest det fokuset på at alle demente er så utrolig glade som trigger, for det er virkelig ikke alltid sånn når man er nærmeste pårørende.
#418 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #5
Eg syns tvert imot at vi blir tatt med på alt det såre og triste med denne sjukdomen. Både for den med demens og for dei pårørande.
![]() |
#420 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #5Samtidig så velger de nok å la være å vise sinne, slemhet og utagering, for eksempel. Det ville nok vært vanskelig, rent etisk.
|
|