|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Märtha Louise og mediaDet jeg synes er så riv ruskende galt er at de går så høyt ut med at de er utsatt for rasisme. I svarte helvete, dette er ikke USA! Han får ikke tyn fordi han er svart, det er fordi mannen er ravende gal med meninger hinsides det fornuftige, og at han profiterer stort på å lure andre. Hadde han vært hvit, innfødt bergenser hadde han fått det samme peset!
![]() |
#2 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Märtha Louise og media
Helt enig. Fatter ikke at hun må blande inn det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Märtha Louise og mediaEnig i alt over, at hun med barn og Durek er på alle sosiale flater. Og at kritikk og kritiske kommentarer fullstendig ignoreres.
![]() |
#4 |
Leser
|
Signerer -ea- Og legger til at jeg ikke gidder å gi klikk til VG.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
De har vitterlig fått mye rasistisk hets også i Norge, altså. Ikke at pressen har stått for det nødvendigvis, men fra folk både i kommentarfelt og i trusler, brev etc. Det er ikke bare i USA det er rasisme, liksom. Men at han profiterer på riv ruskende gale ting er jeg enig i altså.
![]() |
|
|