|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Pynter du med nisser? | |||
| Ja! Elsker nisser og har huset fullt! |
|
30 | 51,72% |
| Nei, det er altfor last century for min stil! |
|
10 | 17,24% |
| Ja, men de blir plassert i de mest diskrete krokene. |
|
15 | 25,86% |
| Pynter ikke til jul. |
|
3 | 5,17% |
| Deltakere: 58. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Borte
|
Sv: Nisser til jul - årets mest utrendy pynt?Plutselig ble denne tråden konkurransen om å være minst opptatt av trender.
|
|
|
#2 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nisser til jul - årets mest utrendy pynt?
For min del handler det mest om at jeg ofte får hodetrøbbel når jeg handler. Så hvis jeg har noe som funker, så bruker jeg det til det er godt over utbrukt. Det er ikke en konkurranse, det er sunn fornuft. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
© All rights reserved
|
Jeg følger også med på interiørtrender, men har verken plass eller samvittighet til å oppgradere så mye. Jeg har mer enn nok ting, og er ikke så flink til å kvitte meg med gammelt. Jeg prøver å bli et mindre bruk og kast-menneske både når det gjelder ting og klær, og særlig på klesfronten har jeg mye å gå på. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Borte
|
Så bra!
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er vel på der jevne kjent for å ikke være opptatt av interiør eller trender. I det hele tatt. Eier ikke evnen, desverre.
|
![]() |
|
|