Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Har du noengang ikke blitt klar til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-22, 17:49   #27
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du noengang ikke blitt klar til jul?

Gaver, juletre og en anstendig mengde mat/snop er det viktigste.
Sånn ellers har jeg hatt ganske mange andre kriterier som gjerne har blitt justert etter hvert som julaften har nærmet seg.
Jula 2011 skulle vi reise bort 23., men mannen kom syk hjem fra jobb og vi måtte bli hjemme og få omgangssyke etter tur. Heldigvis hadde vi juletre og gaver (som ble åpnet nærmere nyttår), men jeg må vel innrømme at å stå på REMA på lillejulaften og kjøpe grønnsakssuppe fra toro, Farris og dopapir er noe av det mest begredelige jeg har gjort. Var 35 uker gravid og ble innlagt 2. juledag Kan le av det nå.
Klar ble jeg jo også, for så vidt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:20.