Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden 13

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-22, 22:34   #11
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Jeg er en snartur på hytta på fjellet. Har møter i nærheten i morgen, og tenkte å bare gjøre litt klart til å komme opp hit i romjula. Og hente masse ved. Hytta ligger litt i huttaheiti og innkjørselen er temmelig tricky - man må rygge inn en krapp sving i en bakke. Vanligvis når jeg er her alene på vinteren, så parkerer jeg på en parkeringsplass nedi bakken, men siden jeg skulle ha med masse ved, så tok latskapen overhånd og jeg tok sjansen. Den latskapen fikk jeg betale for med en skikkelig tur rett i grøfta og en snøfonn. En god halvannen time tok det, å spa og grave og rugge og dytte og spa mer. Det gikk endelig til slutt, på siste forsøk før jeg måtte ringt bergingsbil.

Jeg er likevel fjollete fornøyd med å faktisk få den ut, helt selv. Og jeg ble i hvert fall god og varm, mens jeg fikk fyrt opp inne mens jeg holdt på. Og fikk bært bort 7 ikea-bagger med ved, slept gjennom snøen. Føler meg som hun der tøffe damen på krigsreklameplakaten.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:28.