Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Når pynter du til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-22, 23:05   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når pynter du til jul?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Vi har hatt den i mange år, og den er så mye bedre enn de andre juletreføttene vi har hatt. Treet står alltid helt rett, og stødig. Og det er lett å vanne det. Vi henter juletre på den lokale juletregården og de borrer hull.

Det er det letteste jeg noensinne har vært borti. Jeg ville ikke kjøpe i fjor fordi jeg var redd det skulle bli vanskelig å få tak i tre med hull i. Men her i Stavanger har alle det.

Jeg var helt himmelfallen over hvor enkelt det var. Og jeg som trodde at Supergrip var lett! Der bannet jeg ofte fordi vi aldri fikk det helt beint.

Hvilken farge har dere?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.