![]() |
#401 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Såpekassetråden #4Neste sommer blir det ikke fly på ferie ihvertfall, satser på cruise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Drømmer
|
![]() Sv: Såpekassetråden #4
Enig i dette, jeg har også tenkt på den kommentaren noen dager, men ikke helt klart å formulere meg , men jeg lurte også på hvorfor en sånn kommentar var greit å skrive. |
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I såpekassetråden kan vi godt ha ranter om disse litt mindre tingene som bare irriterer oss veldig, men som kanskje ikke er verdens viktigste, sånn bare for å få det ut. Det var vel egentlig premisset for tråden sånn i utgangspunktet. Minner om overskrifta i den første tråden:
Derfor er det vel nettopp er her man kan brøle litt mot det man personlig synes er dust og tåpelig, uten å måtte ta opp (eller bli påminnet om) alt som er mye verre og viktigere. Det betyr ikke at man synes helgeturer med fly og alt som ble nevnt over er uproblematisk, slik det ble antydet. Man kan godt være opptatt av det også, uten at det har noen naturlig plass akkurat i såpekassetråden - ment for de litt mindre viktige tingene.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 10-12-22 kl 12:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Såpekassetråden #4Jeg har ikke leste alt som står foran her, men har fått med meg essensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#405 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Jeg vet ikke hva Polyanna tenkte på da hun startet sin første såpekassetråd. Men det er da nærmest ingen tråder på FP hvor man ikke kan forvente at folk som er uenige i det du skriver, skal holde kjeft?
![]() |
#406 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Såpekassetråden #4Man må ingenting, som jeg har sagt utallige ganger. Men det er større sjanse for å få den responsen man er ute etter, hvis man velger å poste det i tråden eller forumet som er best egnet for temaet. Og såpekassetråden er kanskje ikke den best egnede for seriøse klimadiskusjoner. Men rante kan man vel om alt, i en rantetråd, viktig eller ikke. Og man kan også rante over hvor lite viktig man synes andres rantetema er, i tråden for rant om mindre viktige ting. Men da har man kanskje ikke helt forstått formålet med tråden. Men det er lov altså.
![]() |
#407 |
Rockesøster
|
Som sagt lengre opp her så opplevde jeg den kommentaren fra Input som en hånlig avslutning på en rekke kommentarer jeg følte at hun gikk etter meg. Jeg syntes det var dagens kjipeste kommentar.
![]() |
#408 |
|
![]() Sv: Såpekassetråden #4Jeg synes det er trist du opplevde det sånn Nextlife, jeg har aldri noensinne i løpet av de 12 årene jeg vært her ment å være ute etter noen, eller hatt noen ønsker om å være det. Men jeg setter pris på at du sier det og skal være mer varsom med hvordan jeg ordlegger meg i fremtiden slik at jeg kan unngå det i fremtiden. Si i fra hvis du føler det sånn igjen.
![]() |
![]() |
#409 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Såpekassetråden #4Jeg har handlet ALT, absolutt ALT, jeg trenger til å lage julekakedeigene, men hvor ble energien og arbeidslysten av? Hæh???? HÆH? Skal kakedeigene lage seg selv liksom? Og hvorfor er ikke Helten her og trøster meg og dytter arbeidsmot inn i kroppen min? Jeg vil bare sitte i ro, lese og gjøre ikke noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Såpekassetråden #4Vet egentlig ikke hvor denne skal legges, men snakk om i-lands problemer og sutrete folk.
![]() |
#411 |
Introvert textrovert
|
Han er komiker.
![]() |
#412 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Såpekassetråden #4Flere andre der og som ikke er komikere..
![]() |
#414 |
Introvert textrovert
|
Ingen andre i den artikkelen, vel? Leste om hun som er admin for en FB-gruppe, og hun som er journalist som anbefalte å lage en plan.
![]() |
#415 |
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#416 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Såpekassetråden #4Jeg hiver meg på med en litt annen inngang, er det køl umulig å ha rampenisse uten å tapetsere sosiale medier?
![]() |
#417 |
Introvert textrovert
|
![]() |
#419 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Såpekassetråden #4Fb vet ikke at det mot min vilje flyttet inn en fant her en liten uke inn i desember. Ungene er litt for store og for ikke på magien, de vet det er den store rampenissen, faren, som finner på sprell.
![]() |
|
|