Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Såpekassetråden #4

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-22, 12:20   #11
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

For min del opplevdes hele rekka av innlegg fra Input som om hun bare var etter meg og måtte finne noe å skrive sånn at hun kunne stå på videre. Den siste kommentaren opplevde jeg som et siste, hånende innlegg.

Når jeg kun leser dine og Inputs innlegg, så ser jeg at det kan tolkes slik, men for meg som ikke var involvert i tråden, så var det ditt innlegg som bikket det hele over. Akkurat det innlegget som du kommenterte syns jeg ikke var spesielt hånlig. Jeg syns vel egentlig at Inputs "tips" hvor hun skrev at "Det var et tips, hvis det ble for mye jobb for deg å tenke gjennom alle mulig eventualiteter." var verre, men der lurer jeg på om hun ble "lurt" av at My (og ikke du) innimellom der skrev at "Ja, du må ingenting, det var bare et tips, hvis du ville diskutere det på et litt anna nivå. Større sjans for å få litt mer seriøse svar da."

Hvis jeg skal være helt ærlig, så syns jeg det var flere som var unødvendig ufine i denne tråden. Det hadde ikke gjort noe å huske på at det tross alt er mennesker som sitter på den andre siden.

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Og miljøaspekt rundt andre ting blir da virkelig tatt opp i andre tråder i Forumet.

Jeg har ikke sett så mye til det i det siste - har du? Jeg sjekket "Dagens innlegg". Det er 26 tråder hvor én tråd omhandler det å kjøpe brukt (som dermed har med miljøet å gjøre) og én tråd handler om strømforbruk (men hvor fokuset er økonomi, ikke klima). Resten går på helt andre ting.

Jeg ser helt klart din side av saken, Nextlife. I en av de øverste etasjene på Oslo City er det en pop-up-butikk som vel omtrent bare har julegensere. Men jeg ser også Input sin side av saken.

Egentlig vil jeg bare at vi alle sammen skal sitte i ring og holde hender, og ikke si stygge ting til hverandre. :kumbaya:

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:12.