|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#11 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråden #4
Når jeg kun leser dine og Inputs innlegg, så ser jeg at det kan tolkes slik, men for meg som ikke var involvert i tråden, så var det ditt innlegg som bikket det hele over. Akkurat det innlegget som du kommenterte syns jeg ikke var spesielt hånlig. Jeg syns vel egentlig at Inputs "tips" hvor hun skrev at "Det var et tips, hvis det ble for mye jobb for deg å tenke gjennom alle mulig eventualiteter." var verre, men der lurer jeg på om hun ble "lurt" av at My (og ikke du) innimellom der skrev at "Ja, du må ingenting, det var bare et tips, hvis du ville diskutere det på et litt anna nivå. Større sjans for å få litt mer seriøse svar da."
Jeg har ikke sett så mye til det i det siste - har du? Jeg sjekket "Dagens innlegg". Det er 26 tråder hvor én tråd omhandler det å kjøpe brukt (som dermed har med miljøet å gjøre) og én tråd handler om strømforbruk (men hvor fokuset er økonomi, ikke klima). Resten går på helt andre ting.
|
|