|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Det var jenta si, detJeg synes det er greit å ta ned den ene plakaten som er hengt på ditt stativ. Resten ville jeg ikke oppfordret til, nei. Og nei, det er ikke bedre å bruke barna sine til å sette dem opp heller.
![]() |
#2 |
I mål
|
![]() Sv: Det var jenta si, det
Signerer Kanne i sin helhet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
frakoblet
|
Hun fikk ikke akkurat kjeft.
![]() |
#4 |
I mål
|
Jeg er helt enig med deg i at det er skikkelig usmakelig, men rent prinsipielt synes jeg ikke unger skal læres opp til å dra ned ting fra andres kasser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
frakoblet
|
Andres kasser? Det var min kasse. De hadde til og med stappet noe OPPI kassen. Jeg lærer dem ikke opp til å dra ned ting fra andres kasser, men det kunne ikke ramle meg å kjefte på dem for det de gjorde. Iallefall ikke når det er den type propaganda det gjelder.
![]() |
#6 |
I mål
|
Nei, og det er der vi er forskjellige. Jeg ville nok påpekt at å dra ned ting fra andres kasser synes jeg ikke er en barneoppgave, uansett hva det gjelder. Egen kasse er noe helt annet selvsagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
frakoblet
|
Og du skjønte kanskje ikke at innlegget var skrevet litt humoristisk?
![]() |
#8 |
By the Sea
|
Det re vel ikke lov å STIFTE noe som helst fast til folks private postkassestativ??
![]() |
#9 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Det var jenta si, detEr det ikke forsøpling å henge opp sånt på steder som ikke faktisk er oppslagstavler? Det er jo en uting - og ikke lov! - uansett hva det reklameres for. Så uavhengig av om det var reklame for FrP eller polske håndverkere eller Sirkus Merano eller Venstre for den del, så var jo det de gjorde rett og slett en liten Rusken-aksjon.
![]() |
|
|