Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mye strøm bruker du PER dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-22, 17:33   #11
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye strøm bruker du PER dag?

Oi, nå ble jeg veldig imponert over dere andre her!

Vi har et snill på 54 kwh i døgnet, og likevel har jeg på meg flere lag med ull hver dag. Mannen og sønnen dusjer annenhver dag, jeg dusjer 1-2 ganger i uka. Vi har bare på varme når vi er hjemme, men det krever sikkert mye å varme opp når det egentlig ikke er dører vi kan lukke mellom kjøkken/stue/bad/gang (der må døren stå på gløtt så lillesøster kommer seg på do selv). Jeg er hysterisk opptatt å lukke dørene til soverommene hele tiden, men de er jo bare en liten del av leiligheten vår.

Merket faktisk i vår, da vi hadde folk her som pusset opp gangen vår, og vi hadde plast som dekket åpningen mellom gangen og stua, hvor mye varmere det var på stua da. Kanskje løsningen er å henge opp det igjen.

Jeg synes dette er fortvilende, og etter cellegiftbehandlingen er jeg også så ekstremt kald hele tiden. Det går seriøst ut over livskvaliteten min.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:43.