Sv: Hvor mye ved for en sesong - tilleggsvarme i en enebolig
Vurderer timesprisen på alternativ-kost av det mannen driver med, på å sende ham i vedskogen med pappa... Min far tar ned ved til eget forbruk i annen manss skog, med tillatelse selvsagt, og vi har tilbud om å være med, men før i tiden var det da alle helgene dom gikk (og vi har rimelig travle helger med tre unger) og nå har min far blitt pensjonist så nå jobber han etter værmeldinga og jeg kan ikke tro at det vil svare seg i kilopris om mannen (eller jeg for den del) skulle ta fri. Men, joda, om vi kunne fått tatt ned noe ved, om ikke hele forbruket så NOE, så hadde det jo vært med lønnsom fyring, det hadde det jo.
Vi år heller faktisk få bestilt større kvanta noe tidligere på sesongen enn etter at snøen er kommet En tid på året hvor det faktisk er mulig å komme opp til min kollega med henger (utgå etter snøen er kommet) så kan vi kjøpe ved der billigere enn på butikken, eller rett og slett bestille 1000 l fra vedbilen like over sommeren, og stable det i garasjen til kulden kommer. Minn meg på det, sånn i passe tid da