Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden for treiginger 2022

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-22, 20:54   #11
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Jeg hører også hjemme her, men det er delvis et bevisst valg å gjøre mest jule-relatert i desember, og ikke før.
I år har november vært veldig travel, så jeg hadde ikke hatt noe valg uansett, da.
I helgen hang jeg opp lys i hagen og kjøpte stearinlys til adventsstaken. Så bestilte jeg noen bilder jeg tenker legge i julekort som skal kjøpes på bokhandelen.. snart. Bildene fra fotoknudsen bestilte jeg altså søndag, og de kommer fredag.
Har laget 24 x 3 kalender i dag, en snop per dag og noen med småtterier jeg kjøpte på utlandstur nylig. Skal lage en til kjæresten til eldste også, i morgen tidlig.
Jeg har strikket to julegaver og resten må jeg ordne helga 10.-11. desember (takk, søndagsåpent). De fleste har jeg ikke planer for, men jeg finner alltid ut av det.

Vi baker pepperkaker lørdag og kakemenn søndag. Juletre 19. desember, pynte 21.
Levere fra meg barna 22., og handle til meg selv 23.

Jeg vasker ikke mer enn vanlig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:51.