|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva lurer du på i dag?Hvorfor brøytebiler må komme og bråke når vi andre skal sove???
#2 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva lurer du på i dag?Hva betyr det når det på Helsenorge, der jeg skal sette meg på venteliste for å få ny fastlege, står at legen ikke har venteliste? Betyr det at de ikke vil være tilgjengelig for nye pasienter eller at ingen vil skrive seg på ventelisten dems eller noe helt annet? |
![]() |
![]() |
#3 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hva lurer du på i dag?Ar legen ledige plasser? Det skjedde sist noen i familien byttet. Da fikk vedkommende den fastlegen ved neste månedes endringer.
#4 |
Lesende
![]() Sv: Hva lurer du på i dag?
Nei, det tror jeg ikke. På de fleste andre legene så står det hvor mange som er på ventelisten allerede. Det tolker jeg som at de ikke har ledige plasser akkurat nå. På veldig, veldig få, står det "Ingen venteliste". Det lurer jeg på hva betyr. |
![]() |
![]() |
#5 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag?Om man kan bli frikjent for drap hvis man finner vedkommendes DNA i en blodflekk på et lik, på et menneske siktede hevder ikke å ha møtt.
#6 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag?
Det betyr at legen har ledig kapasitet. Altså ingen kø. Har nettopp byttet til en slik for barna. Vedkommende hadde ti «dommer» fra helsetilsynet på seg og får bare virke som lege under veiledning. Bedre enn den legen de hadde
![]() |
#7 |
Lesende
![]() Sv: Hva lurer du på i dag?Okay, takk for svar Floksa. Det gir mening. |
![]() |
![]() |
#8 |
Lesende
![]() Sv: Hva lurer du på i dag?Er det vits å levere en lommebok til bruktbutikken? Er det sånt folk bruker lenger? Jeg gjør det åpenbart ikke og sluttet med det før lommeboka rakk å bli slitt. Den har gode separate plass til kort, og til sedler og til mynter. |
![]() |
![]() |
|
|