|
|
#661 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #12
Ja, tenker du har rett der |
|
|
|
|
#662 |
|
Shake it out!
|
Jeg legger til grunn at når en diger, full mann skremmer en liten kvinne med truende oppførsel, fysisk holder henne fast og sier «du er for svart til å være her» så er det jammen ikke rart at denne kvinnen oppfatter dette som rasistisk. Og klarer ikke helt å se forskjellen på dette og den andre saken, som førte til tiltale og dom. Så jeg forstår ikke hvorfor man snakker om situasjonen dette ble uttalt i, jeg forstår ikke begrunnelsen.
|
|
#663 |
|
Unik
|
Sv: Gruffetråden #12Fjols: Det er dessverre ikkje så mange fysioer som har den kompetansen som du trenger på lymfeødem. Med avtale vel og merke. Her i Bergen trur eg det er to. Så det var lang ventetid før eg kom til. Når eg starta gjekk eg ein gong i veka, etter snart to (eller er det blitt tre år?) går eg kvar tredje veke.
|
|
#665 |
|
can-jur
|
Sv: Gruffetråden #12Hva er det med menn? Hvor kan ikke 90 år gamle sjonkel Rolf bare la FOR FAEN være å legge armen rundt livet godt voksen dame han overhode ikke kjenner? Hvorfor tror han at det er greit?!?
|
|
|
#666 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fordi det har vært "greit", som i få har orket å si fra høylydt, i rundt regnet 82 % av levetiden hans. |
|
|
|
|
#668 |
|
can-jur
|
Stakkars sjonkel Rolf ble bare et bilde på gammel mann i en bursdag jeg var i, i helga. Men problemstillingen står seg. Slutt. Å. Ta. På. Folk. Du. Ikke. Har. Eksplisitt. Samtykke. Til. Å. Ta. På!!!!
|
|
|
#671 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Gruffetråden #12Pleier å kontakte Telia på chat. Det er relativt fort og greit. |
|
|
|
|
#672 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Gruffetråden #12Prøvde det også, men fikk ikke svar der heller. Fikk svar på telefon etter nok en time, og nå er problemet tilsynelatende løst, men allikevel ikke. |
|
|
|
|
#673 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Aha. Da skjønner jeg. Og enig, det var jeg uansett. |
|
|
|
|
#674 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Gruffetråden #12Fransk 10.trinn. Hvorfor i alle dager må jeg plages hver gang det er en innlevering?????? Gi meg algebra anytime. |
|
|
|
|
#675 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
|
|
#676 |
|
Permakulturell
|
Sv: Gruffetråden #12Bilen til eldste, som er vår gamle e-Golf! Elektrofeil, samme som ved lynnedslag. Håper at vi kan kjøre det som en reklamasjon på reparasjon i sommer (til 32 lapper!).
|
|
#677 |
|
trenger lading
|
Sv: Gruffetråden #12Venteværelse på dagkirurgi der en far snakker i mobil med høytaler, i ett kjør.... Tåler fint at barna lager lyd, men trenger ikke høre på en samtale (som jeg riktignok ikke skjønner noe av, siden de ikke snakker norsk). Håper snuppa snart er ferdig
|
|
|
#679 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sånne venterom er fæle.
|
|
|
#680 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Hvis de har brukt mer enn 60 dager fra du sendte inn alt de trenger, kan du klage.
![]() |
|
|