Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Fotball-VM i Qatar :sukk:

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-22, 07:16   #1
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotball-VM i Qatar :sukk:

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg synes ikke at dem som ikke er noe særlig interessert «ofrer noe» hvis de ikke ser på. Men såklart sees det på seertall så feel free. Her i huset har jeg en fra Nederland og såklart så han på i dag. Er man en så stor fan, er boikott utelukket. Jeg vil i alle fall ikke engang tenke på å nekte han. Hadde Norge vært med, regner jeg med at veeeldig mange hadde sett på

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

De aller fleste, i hvert fall om man er en smule interessert i fotball, er ikke "edlere" enn dette. (Jeg snakker nå om "mannen i gata", ikke om folk flest her inne på FP. )

Hva slags folk kjenner dere? Jeg kjenner massevis av folk, fra mange ulike land, som boikotter og som sier det er fullstendig selvfølgelig. Til og med to som lever av å kommentere fotball boikotter. Man trenger ikke være spesielt edel for å ikke synes at grove brudd på menneskerettigheter ikke egner seg som underholdning.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-22, 07:30   #2
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hva slags folk kjenner dere?

Opptil flere av de folkene jeg kjenner som er fotballinteressert, hadde altså sikkert kommet til å sett på VM dersom Norge hadde vært et av deltakerlandene. Jeg menger meg tydeligvis med bermen.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-22, 09:36   #3
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hva slags folk kjenner dere? Jeg kjenner massevis av folk, fra mange ulike land, som boikotter og som sier det er fullstendig selvfølgelig. Til og med to som lever av å kommentere fotball boikotter. Man trenger ikke være spesielt edel for å ikke synes at grove brudd på menneskerettigheter ikke egner seg som underholdning.

Eg kjenner ikkje eit einaste menneske RL som boikottar, det lese eg berre om på SoMe og andre medier. Og er aktiv i fotballklubb i toppfotballen så det er MANGE fotballinteresserte i min bekjentskapskrets.

Gammel 22-11-22, 10:05   #4
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg kjenner ikkje eit einaste menneske RL som boikottar, det lese eg berre om på SoMe og andre medier. Og er aktiv i fotballklubb i toppfotballen så det er MANGE fotballinteresserte i min bekjentskapskrets.

Ok, men du kan likevel ikke si at den eneste grunnen til at folk boikotter er at deres lag ikke er med. Jeg kjenner som sagt masse folk som ser det som helt selvfølgelig å boikotte, selv om de er fra andre land enn Norge. Også folk som lever av fotball på ulike måter. Det finnes, utrolig nok, folk som holder fast ved prinsipper selv om det krever noe av dem. Å ikke se fotball-vm er uansett et marginalt offer sammenliknet med de som har mistet livet og jobbet som slavearbeidere for at dette vm-et skulle bli arrangert.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:31.