![]() |
#321 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi som fascineres av Finn (V)Nydelig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Vi som fascineres av Finn (V)
Jeg gjetter at boligen er tømt, men at noen gjenstander er beholdt for styling. Ligner veldig på det som ble gjort i svigermor huset og i søsteren sitt svigermorhus.
![]() |
#323 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Det er farger og materialer på veggene, som f.x gangbildene i starten, som gjør at jeg tror (en del av) møblementet er mye originalt. Stilene passer sammen. Det er gjenkjennelig for meg. Dog kan jeg ikke noe om styling og sånt i fm hussalg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
heimføing
|
![]() Sv: Vi som fascineres av Finn (V)Tenker som Lavender, at de har stylet med ting som fantes i huset og lagt til litt. F.eks de store sort/hvitt-fotoene er nok hengt opp nå. Tviler også på at de hadde grønnplante på vaskerommet i kjelleren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Lesende
![]() Sv: Vi som fascineres av Finn (V)Bildene og andre små, løse gjenstander er jeg enig i at er hentet inn. Noen er nok for å dekke over flekker og solpåvirkning. Plantene også. Resten av møblementet er sikkert flyttet litt på for bildene sin skyld, men det meste har bodd i det huset siden det var nokså nytt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Jeg tenker at dersom noen har falt for huset og stilen og har møbler og pynt som passer inn så godt, ville de blitt boende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Vi som fascineres av Finn (V)Jeg vil tro det er dødsbo og at de som ar bod der ar bodd der lenge. De ar tatt vare på både hus og interiør og ikke byttet ut noe som fortsatt fungerer.
![]() |
#329 |
Lesende
Nja, jeg tror ikke på spøkelser |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Vi som fascineres av Finn (V)Jeg hadde ikke sett at det faktisk er dødsbo, det forklarer nok stilen. Husker et nabohus det vi har feriehus ble tømt. Samme eier siden det ble bygget på 50-tallet. Jeg var ikke der, men det var visstnok nok til å fylle en bruktbutikk på Løkka. Veldig mye fra 50-tallet og fremover.
![]() |
#331 |
heimføing
|
![]() Sv: Vi som fascineres av Finn (V)Jeg kikket kjapt gjennom prospektet og må si at takstrapporten hadde de mest interessante bildene. Dusjkabinett på et soverom, uten sluk. Det var nokså lav terskel for slikt tidligere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Klar
|
Eiendomsregisteret har data fra 90-tallet og fram til nå. Eldre salg oppgis ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Vi som fascineres av Finn (V)Ikke umulig at de har hatt det sånn heller? Mange eldre har jo veldig gjennomført gammel stil på møbler i alle fall. Dette er jo et dødsbo tydeligvis som eier har eid i siden 1971, og når man har hatt samme hus i 50 år og mye er originalt uten oppussing, så er det ikke sikkert møbler er byttet ut så mye heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Vi som fascineres av Finn (V)...
2001, 2005, 2020 Sist redigert av Pasta : 10-11-22 kl 13:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Vi som fascineres av Finn (V)Mer enn noen gang har finn.no nå begynt å bli fylt opp av annonser hvor man ber om hjelp til å komme seg gjennom jula. Denne her klarer jeg ikke helt å ta innover meg. Er det reelt?
![]() |
#337 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her tror jeg det er mange som virkelig sliter og trenger hjelpe og like mange som prøver å utnytte andre og er svindel dessverre. 5 barn mellom 3 og 14 år er jo rimelig tett og er enten svindel slik kyniske meg ser det eller fortjener en donasjon i seg selv uten kreft i bildet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Vi som fascineres av Finn (V)Akkurat den er ikke reell, nei. Det ligger et tlfnummer der tilhørende en dame som også har en Spleis ute om å "hjelpe alle familiene på finn". Hvis en av ens nærmeste er i ferd med å dø før jul, så er det vel ikke mye overskudd til å hjelpe andre i den samme tida.
![]() |
#340 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Nå vet jeg ikke hva denne annonsen var, men jeg blir svært skeptisk når jeg ser de annonsene som etterspør gaver som er svært lett å omsette. Type spillkonsoller, mobiltelefoner og merkeklær. Da tenker jeg at man fort bidrar til noens stoffmisbruk heller enn å gi fattige barn julegaver. Kanskje er det jeg som er kynisk og mistroisk, men jeg tenker at det også er en nokså enkel måte å svindle folk med liten risiko for å bli tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|