Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #12

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-22, 15:22   #461
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Jeg gikk nettopp inn i gruffetråden for å gruffe over en times videoforelesning med en som lagde en smattelyd for annenhver setning. Hvor klar jeg enn er over at det er mitt issue, (og ja, jeg tar til og med dop for å bedre det), så ... nnnnnggghhhh! Et egentlig svært interessant forelesningstema ble ganske slitsomt å høre på, jeg satt og spant meg for hver gang jeg visste det kom et smatt.

Nå roer hjernen seg med "Calming Classics"- spilleliste fra Spotify. :nødhjelp:

Og joda, folk får lov til å smatte og puste og lage lyder så mye de vil. Jeg nekter ingen noe som helst. ... og jeg får lov til å bli irritert over hva pokker jeg vil også! Er det ikke deilig?

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 07-11-22, 09:18   #462
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Uggen i kroppen og småkvalm og uggen mage. Fin måte å starte arbeidsuka på. Særlig siden jeg har invitert til kurs i dag og får ikke avlyst uten jobb-PCen. Jeg har nå spurt om lederen min kan varsle folka.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 07-11-22, 09:27   #463
Albertine
Bør lage seg en tittel selv

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

God bedring, Strå.

Gammel 07-11-22, 09:33   #464
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

God bedring, Strå.

Gammel 07-11-22, 10:08   #465
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

God bedring Strå!

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 07-11-22, 10:34   #466
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Takk alle sammen. Det bedrer seg sikkert etter hvert.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 07-11-22, 10:57   #467
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

God bedring Strå.

Gammel 07-11-22, 13:38   #468
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Dette her er bare mandagen fra helvete.

Gammel 07-11-22, 13:47   #469
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Skikkelig dårlig form , men fydioterapitime, hadde vært så deilig å ligge under dyna den ene dagen jeg har fri.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 07-11-22, 15:34   #470
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Hvordan har jeg og mannen min greidd å produsere en så gjenstridig 11-åring?? Trøster meg med ordene "der det er vilje er det vett". Liksom.

Gammel 07-11-22, 21:38   #471
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hørt på Change i dag:

Betjening: HEI!!!! VELKOMMEN TIL CHANGE!

Min venninne Ym (lett ånsdfraværende): Takk...

Betjening: Hva kan jeg hjelpe deg med i dag?

Ym (vennlig): Takk, jeg vil bare kikke litt (snur seg vekk og begynner å se seg om).

Betjening: Værsågod, baaare kikk! Er du kjent med konseptet vårt? Har du vært her hos oss før, og blitt tatt mål av og sånn?

Ym (nå litt småirritert): Jeg skal ikke kjøpe BH, jeg vil bare kikke litt - på egenhånd, takk. (snur ryggen til på nytt, blar halvhjertet gjennom noen nattkjoler på et stativ, mtp bursdagsgave til mor)

Betjening: Kikke på NATTØY ja!! Da vet du kanskje at AKKURAT NÅ har vi jo en kampanje, med 40% på ... blablabla

Ym: Vettu hva? FINT TAKK (marsjerer demonstrativt ut av butikken).

Jevnt over er det bra med god sørvis altså. Og de er søte og blide og gjør bare jobben sin og alt det der. Men i god sørvis ligger det også å se an kunden, se hvem som ønsker å bli pepret med spørsmål og tilbud, og hvem som helst bare vil være litt i fred, og gå og kikke litt i sin egen verden. Særlig når kunden faktisk sier det også, klart og tydelig, og opptil flere ganger. Og da ha evnen til å bare være tilgjengelig i bakgrunnen, og la det være opp til kunden å spørre hvis det er noe de lurer på. For det der gjør bare at jeg vegrer meg for å stikke nesa innafor døra i butikken.

Sist redigert av My : 07-11-22 kl 22:13.
My er ikke aktiv  
Gammel 07-11-22, 21:46   #472
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Kanskje ny i butikken?

Gammel 07-11-22, 21:49   #473
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Kanskje ny i butikken?

Nei (jeg går ofte forbi, jobber i samme bygg). Det er standard, har opplevd det samme i andre Change-butikker også, med andre ansatte. Så tror nok det er noe de blir instruert i å gjøre. Men noen er sikkert ivrigere enn andre i å følge instruksen.

Gammel 07-11-22, 21:49   #474
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun hadde nok bare veldig, veldig lyst til å måle deg, My.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 07-11-22, 21:54   #475
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hun hadde nok bare veldig, veldig lyst til å måle deg, My.

Hun hadde SÅÅÅ lyst! Kan hende jeg lar henne gjøre det en dag jeg er i skikkelig perlehumør. Måle bare litt ...?

Sannheten er at jeg faktisk har blitt målt der tidligere, men jeg vet at hvis jeg svarer det, så får jeg et nytt oppfølgingsspørsmål. Har prøvd det også, på dager hvor jeg har vært litt mer snakkesalig. Det nytter ikke, de er verre enn omega3-dealerne på stand i gågata.

Gammel 07-11-22, 21:57   #476
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Du kan prøve å si "jeg har ikke penger!". "Gå vekk!" "Jeg har lus!"

(Jeg får neller av sånn påtvungen kundeservice når man nærmest blir skremt til å kjøpe ting fordi det blir ubehagelig å si nei.)

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 07-11-22, 23:06   #477
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Sånn har aldri jeg opplevde folka på Change.

Gammel 07-11-22, 23:10   #478
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Kanskje du har gått inn der og faktisk ønsket hjelp til å få tilpasset BH? For hvis man ønsker det så er det jo supert. Eller kanskje det er lettere å få gå i fred i litt større butikker. Denne er i et bøttekott på et senter, så de som jobber der står oppå deg.

Gammel 07-11-22, 23:25   #479
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Den på Trondheim Torg? Var innom der i sommer og kjøpte bikini overdel. Da var det to stk der, butikksjef og en til. De bare spurte om jeg trengte hjelp.

Gammel 07-11-22, 23:59   #480
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Den på Trondheim Torg? Var innom der i sommer og kjøpte bikini overdel. Da var det to stk der, butikksjef og en til. De bare spurte om jeg trengte hjelp.

Du må komme hit og lære meg hvordan du greide det. Meg overfaller de med en gang jeg stopper opp. Butikksjefen er verst.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04.