Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #5

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-22, 16:45   #1
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg er i utgangspunktet enig! Veldig god serie, og jeg sliter også med å huske at det er fiksjon. Men i slutten av andre sesong, så tar det jo helt av i det vaktlaget der. Lite realistisk.

Joda, det blir jo mange karakterutviklinger samtidig, men hver for seg synes jeg alle storyene er veldig realistiske, egentlig. Leah sin historie er jo ganske så spesiell, men de andre synes jeg er gjenkjennelige. Hvilke er det du synes er urealistiske, da?

Gammel 06-11-22, 16:54   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Joda, det blir jo mange karakterutviklinger samtidig, men hver for seg synes jeg alle storyene er veldig realistiske, egentlig. Leah sin historie er jo ganske så spesiell, men de andre synes jeg er gjenkjennelige. Hvilke er det du synes er urealistiske, da?

Har ikke lyst å røpe noe i tråden, og jeg kan ikke lage sånne spoilergreier. Men det handler om relasjonen mellom de ansatte, akkurat det tar jo av helt på slutten. Ikke urealistisk som sådan, men omfanget av det. (Får dessverre ikke prikket deg heller..)

Sist redigert av Hyacinth : 06-11-22 kl 17:26.
Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 06-11-22, 21:01   #3
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Har ikke lyst å røpe noe i tråden, og jeg kan ikke lage sånne spoilergreier. Men det handler om relasjonen mellom de ansatte, akkurat det tar jo av helt på slutten. Ikke urealistisk som sådan, men omfanget av det. (Får dessverre ikke prikket deg heller..)

Åh. Nå så jeg ferdig siste episode.

Gammel 06-11-22, 22:15   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Åh. Nå så jeg ferdig siste episode.

Jeg så den ferdig nå. Det forrige innlegget mitt skrev jeg etter nest siste. Står for det jeg sa da, men jeg har behov for å snakke om denne serien. Men det kan vi vel ikke gjøre her?

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 06-11-22, 22:23   #5
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Jeg så den ferdig nå. Det forrige innlegget mitt skrev jeg etter nest siste. Står for det jeg sa da, men jeg har behov for å snakke om denne serien. Men det kan vi vel ikke gjøre her?

Lurt om dere lager egen tråd så kan de som vil lese. ( ikke sett S2 ennå).

Gammel 07-11-22, 23:05   #6
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Men hvor har du sett de siste episodene? På NRK ligger bare de første 8 ute.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 08-11-22, 00:08   #7
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Høh? Er den ikke ferdig? Jeg så 8 episoder av sesong 2 og følte at der hadde en naturlig slutt, på en måte…?

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 08-11-22, 09:46   #8
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Høh? Er den ikke ferdig? Jeg så 8 episoder av sesong 2 og følte at der hadde en naturlig slutt, på en måte…?

Regnet med det var 1 episoder som det var i første sesong, men vet ikke.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 08-11-22, 08:00   #9
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Ser ut til at det bare er åtte episoder denne sesongen, ja. Og den siste etterlot liksom ingen tvil.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:34.