|
|
#361 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #12Jeg har øyekatarr. Andre gang i hele livet, og det er noe dritt.
|
|
#363 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Gruffetråden #12
Au!!!! Masse god bedring! |
|
|
|
|
#364 |
|
Shake it out!
|
Sv: Gruffetråden #12Flytter ting over i gruffetråden. Mulig bukspyttkjertelbetennelse visstnok. Noen resultater på blodprøver som tyder på det. Venter på kirurg som skal se på meg, etter at lege har sett på meg, og snakket med annen lege fikk jeg beskjed om at kirurg skal se på meg. Jeg føler meg frisk og fin minus at jeg har vondt, og ikke sykt vondt, bare sånn vondere enn enn normalt vondt, i brystet.
|
|
#365 |
|
© All rights reserved
|
Ai ai ai, det skal du ikke kimse av. Jeg hadde betennelse i bukspyttkjertelen i 2004 pga gallestein, og jeg ble skikkelig dårlig! |
|
|
|
|
#366 |
|
Shake it out!
|
Takk! Jeg føler meg som sagt ikke syk i det hele tatt. Jeg har bare vondt i brystet. Litt sånn som når man har en nerve i klem. Som jeg trodde det var først. Ingen kvalme eller magesmerter eller noe som helst. Men jeg har hatt polypper i gallegangen før som er fjernet. Så jeg tipper at det er årsaken til at de har kalt inn kirurg.
|
|
#367 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Gruffetråden #12God bedring til dere begge, Milfrid.
|
|
#368 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Gruffetråden #12Hvorfor fortsetter jeg å gå innom Dagbladet på min daglige avisrunde? |
|
|
|
|
#369 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Enig!! Må slutte med det. |
|
|
|
|
#371 |
|
Shake it out!
|
Sv: Gruffetråden #12Sendt hjem fra akutten. Kirurgen sa at vanligvis sender han ikke hjem dem han tror har bukspyttkjertelbetennelse, men siden jeg føler meg frisk og har en sønn hjemme så skulle jeg få dra hjem. Åpen retur i 24 timer og beskjed om å komme tilbake umiddelbart om jeg får mer vondt, feber eller blir kvalm. Og så skal jeg få innkalling til ultralyd og MR eller hva det var. For å se etter gallesteiner og andre årsaker til betennelse. Siden jeg har hatt polypper i åpningen til gallegangen før, var det en ting de mistenkte kunne være problemet nå også.
|
|
#372 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Jeg sluttet å lese Dagbladet og VG for veldig mange år siden. Jeg tror oppriktig at livet mitt ble bedre etter det.
|
|
|
#373 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gruffetråden #12God bedring, Milfrid!
|
|
#374 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #12Den dyre Galaxyen jeg kjøpte i sommer gikk i gulvet, og fikk noen små sprekker i glasset i et hjørne. |
|
|
|
|
#375 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Jeg tror overhodet ikke du går glipp av noe ved å ikke lese Dagbladet. |
|
|
|
|
#376 |
|
nju nja njo
|
Sv: Gruffetråden #12God bedring, Milfrid.
|
|
#377 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Samme her, men vil i tillegg anbefale nyhetsbrevet til Filter Nyheter. De er min primære kilde til utenriksnyheter.
|
|
|
#378 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Gruffetråden #12Grått, trist, vått og tåkete. Været løfter ikke akkurat humøret i dag. Og det er kaldt inne, så jeg må fyre for å varme leddene mine. |
|
|
|
|
#379 |
|
Textrovert
|
Jeg digger fredagsutgaven "Elendig fredag".
|
|
#380 |
|
Textrovert
|
Sv: Gruffetråden #12Dette er skikkelig i-landsgruff, men altså. Hvorfor må folk som har valgt å delta på en gruppetime på SATS begynne å rydde og vaske lenge før timen er ferdig? Det er forstyrrende når jeg bare hører sprut, sprut, sprut fra sprayflaskene og folk tramper rundt meg. De fleste instruktørene sier også fra at "vi rydder etter timen", men neida. Greit at det skjer av og til at noen må forlate timen, men ikke halvparten av deltakerne hver eneste gang.
![]() |
|
|