|
|
#321 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #12Haha, husker min ungdomsvenninne måtte hjelpe min mor med å rygge bilen med tilhenger inn porten hjemme, etter at mamma hadde strevd og bannet fånyttes i lang tid. Min venninne, som da var 19, var vokst opp på gård og hadde rygget med traktor og tilhenger opp en smal låvebro fra hun var 14 år, og bare svosjet den inn.
|
|
#322 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gruffetråden #12Lærer som skal forklare fosterets utvikling og bruker video laget av organisasjonen Menneskeverd, som er steilt i mot abort. Norsk skole skal da for pokker ikke brukes til fronting av egne meninger!
|
|
#323 |
|
can-jur
|
Sv: Gruffetråden #12Å rygge med henger er enten eller. Enten går det og man skjønner det. Eller så går det ikke og det er nesten umulig å lære. Jeg rygger henger like lett som jeg rygger bil. Men jeg er helt ute av stand til å rygge henger på speil. Altså helt utrolig dårlig til det, såpass at jeg da overlater bilen til (de eldste) barna. Som har rygget traktor og henger siden de var 2-3 år. Først i sandkassa, så litt større trøtraktor og fra 10 års alder de store.
|
|
|
#325 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gruffetråden #12Jeg må bare gruffe bittelitt over sjakk og de endeløse sendingene.
|
|
#327 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Gruffetråden #12Blæk.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#328 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Gruffetråden #12Rot!!!
2006-2010-2013 Sist redigert av Millen : 29-10-22 kl 20:55. |
|
|
|
|
#329 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Gruffetråden #12Halsen. Den rasper like bra som et rivjern. Febern har også vært på besøk, men tok til vett og gikk sin vei igjen. |
|
|
|
|
#330 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Gruffetråden #12
Her er det familiekos. Vi ser ikke sport, men å ha sjakken på i stua er nesten blitt tradisjon. Eldsten er en habil sjakkspiller, og han er vel den som liker sjakksendingene dårligst. For mye pjatt og for lite sjakk. Men han forklarer meg fint når det trengs, så da blir det ok likevel. |
|
|
|
|
#333 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gruffetråden #12Og nå er det Halloween. Gøy for barna, jeg har null problem med å delta på aktiviteter eller tilrettelegge for dem. Jeg åpner for små gjenferd og gir godis med et smil.
|
|
#334 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Feberen er tilbake og halsen like raspete. Det er nå så, men det betyr at jeg ikke får sett barnebarna i dag. Det er leeehenge siden sist. Jeg savner dem. |
|
|
|
|
#335 |
|
WF: Sausnebbet
|
Det er jo ikke akseptabelt at kollegaer tillater seg å snakke sånn om andre. |
|
|
|
|
#337 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Jeg er med deg, og jeg har ikke engang traumer og kjipe erfaringer. Jeg er bare kjedelig.
|
|
#338 |
|
Tittel og tittel....
|
Helt enig med deg. Jeg har heller ingen traumer, jeg bare liker ikke å kle meg ut. Da jeg jobbet i barnehage så syns jeg karneval var helt håpløst, men det løste jeg med å komme som meg selv.
|
|
|
#339 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Er det mulig?? For en duste kollega.
|
|
#340 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Gruffetråden #12Det er mulig ikke dette helt passer inn i gruff-kategorien, men - Regjeringen? Hvilken side er de på, sånn egentlig? De kutter støtte til Amathea. De indeksjusterer ikke engang barnetrygden, og de kutter ned på støtten til Matsentralen. Jeg trodde et skifte av Regjering var bra, men dette her er jo helt koko!
![]() |
|
|