Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hvordan kan man lære seg å pynte?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-22, 23:04   #1
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.671
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kan man lære seg å pynte?

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Hvorfor har du lyst til å lære deg å pynte? Svaret på det vil kanskje si noe om hva slags pynt du eventuelt trenger.

Fordi vi har flyttet bokhyllene til det nye kontoret og alle leker til det nye barnerommet (og pianoet til kjøkkenet) og da er det så tomt her. Så sterilt. Som å bo på institusjon. Vi har ikke noe på veggene engang.

Stearinlys tror jeg ikke går. Vi har en toåring. Snart er det adventslys da, det hjelper.

Om jeg kjøper flere orkideer, må pottene være like? Jeg er altså så fullstendig blottet for estetisk sans at det er helt flaut.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-22, 07:06   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.919
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kan man lære seg å pynte?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Stearinlys tror jeg ikke går. Vi har en toåring. Snart er det adventslys da, det hjelper.

Vi brukte diverse kubbelys og telys med batteri i mange år. Jeg synes det fungerer veldig bra. Mange av de ser ganske ekte ut.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-10-22, 08:08   #3
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.273
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan kan man lære seg å pynte?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Fordi vi har flyttet bokhyllene til det nye kontoret og alle leker til det nye barnerommet (og pianoet til kjøkkenet) og da er det så tomt her. Så sterilt. Som å bo på institusjon. Vi har ikke noe på veggene engang.

Stearinlys tror jeg ikke går. Vi har en toåring. Snart er det adventslys da, det hjelper.

Om jeg kjøper flere orkideer, må pottene være like? Jeg er altså så fullstendig blottet for estetisk sans at det er helt flaut.

Jeg er ingen interiørekspert, men jeg synes det kan være fint med helt like, i samme farge men ulik stil , eller samme stil men ulike farger. Men til orkideer er det lurt med orkidepotter. Jeg har slike.

Er det noe du er spesielt opptatt av så kan jo det være et pyntetema. Jeg er for eksempel veldig begeistret for fugler, og samler på fuglerfigurer fra Wildlife garden. Har litt andre fuglegreier også.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-22, 10:18   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.071
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kan man lære seg å pynte?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg er altså så fullstendig blottet for estetisk sans at det er helt flaut.



Der er jeg også. På jobben min er det ikke noe stort savn, men det hender at prosjektmedarbeidere kommenterer at de synes at rapporten har blitt så FIN. Og da viser de til bildebruk og at ting har blitt estetisk riktig. Jeg kjenner at jeg virkelig ikke skjønner hva de snakker om. "Fin" er ikke noe jeg vurderer for rapportene mine, men jeg klarer heldigvis å skjønne at det er viktig for andre, så da får de holde på.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no