|
|
#282 |
|
koko
|
Sv: Gruffetråden #12Det er jammen litt endeløst, Albertine. Godt at bilsalget gikk iallfall.
|
|
#283 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #12
|
|
#284 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gruffetråden #12Bah. Denne jobbuka har jeg henvendt meg til seks kolleger (i Teams, som er vårt kommunikasjonsverktøy) om ymse samarbeidsting og diskusjon av praksiser. Ingen av dem har svart. Hvis man ikke har tid, går det ikke an å formidle at meldingen er lest og mottatt, hvertfall?
|
|
#285 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Gruffetråden #12I hear you, Blondie! Jeg har sendt ut tilsvarende antall mail og ingen svar. Mine mail er purringer på ting som ikke har blitt gjort hos enkelte, og som det har blitt mitt ansvar at skal gjøres. Det vil ta dem 5 min å gjøre det jeg purrer på.
|
|
#288 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Gruffetråden #12Er det noen synske her som kan si meg om prisen på diesel kommer til å gå ned snart? Har ventet med å fylle på i håp om at prisen skal gå ned, men nå har den gått opp med 3 kr. |
|
|
|
|
#289 |
|
koko
|
Jeg holder rneg mer til det nære og håndfaste, så tipser om Drivstoffappen. Der kan du følge med prisutviklingen, men kun i for- og sanntid da.
|
|
#290 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke fyll på fredager og søndag ettermiddag og mandag. Prisen her har steget 4 kroner fra i går kveld til i dag. |
|
|
|
|
#291 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Gruffetråden #12Her var den rundt 50 øre lavere i dag tidlig enn i går ettermiddag. Jeg fylte litt i går uansett for bilen var så godt som tom, men den var billigere mandag eller tirsdag før prisen spratt opp, jeg bare hadde håp om litt lavere før fylling, men dengang ei
|
|
#292 |
|
Tatt på
|
Sv: Gruffetråden #12Prisene variere også mellom landsdelene og innad i fylker, så det er helt umulig å spå. Sjekker litt på Google maps for å få en indikasjon på pris.
|
|
#293 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Gruffetråden #12Det pleier å være 2-3 kr billigere her i byen enn innover mot Stavanger vet jeg. Men det er ikke krise enda, jeg trenger strengt tatt ikke å kjøre noe sted før neste torsdag, så jeg kan vente litt til. |
|
|
|
|
#294 |
|
koko
|
Sv: Gruffetråden #12Drivstoffprisene er litt mer het potet nå enn i 2020, så jeg ville nå sjekket iallfall. Den jeg tipset om har i alle fall noen oppdaterte priser nær deg.
|
|
#295 |
|
|
Sv: Gruffetråden #12Jeg savner det livet der jeg kunne blø neseblod, ha vondt i halsen, drikke en kopp te, jobbe, se Nytt på nytt, lukke øynene, spille mobilspill eller vaske hendene uten å tenke på kreft. Det er så utrolig slitsomt å ha noe så kjipt så langt fremme i bevisstheten hele tiden over så lang tid.
|
|
|
#296 |
|
|
Jeg kan bare forestille meg hvor utmattende det må være.
|
|
#298 |
|
can-jur
|
Jeg håper du får, eller ber om hjelp til å håndtere det. Man skal visst ikke prøve å fikse det selv. Det kan visst gi ganske alvorlige konsekvenser på sikt. Har jeg hørt
|
|
|
#299 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Gruffetråden #12Bygging, graving.
|
|