Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Soppdreping / fjerning av silikon på bad. Hvem kan vi kontakte

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-22, 12:43   #24
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Soppdreping / fjerning av silikon på bad. Hvem kan vi kontakte

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Sorry at jeg kupper tråden din, Divine, men jeg ble usikker når jeg leste dette. Vi har akkurat oppdaget vannlekkasje på et av badene grunnet en materialfeil i sluket i dusjen, og forsikringsselskapet har sendt et firma for utbedring. Disse er spesialister på partielle utbedringer og har Sintef-godkjenninger og greier. Og gjør altså dette på oppdrag fra forsikringsselskapet, så jeg forutsetter jo da at det er en godkjent form for utbedring som vil være dekket av forsikringen?

Første inntrykket mitt etter å lest navne på ansatte var at dette må sjekkes opp nøyere. Etter å søkt på de i facebook gruppen STOPP boligsvindel så ble jeg ikke så beroliget. Hvis mulig ville jeg fått et annet firma til å se på det og komme med forslag til utbedring og pris. Jeg ville ikke klart å stole det firmaet.

Sist redigert av Propella : 02-09-22 kl 13:08.
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:52.