Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #11

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-22, 07:09   #1
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Heier på deg, Anne C!

Jeg gruffer litt over en treningsinstruktør på gruppetime som driver kollektiv avstraffelse. Hvis man tar en liten pause må alle gjøre ekstra øvelser. Så da ender jeg opp med lettere vekter i stedet for å pushe sånn at jeg ikke ødelegger. Vi er voksne mennesker og det er mitt valg om jeg vil daffe eller virkelig ta i.

Jøss, kommer vedkommende rett fra rekruttskolen, eller? Hadde også meldt fra om det. Det gir jo ingen glede i å gå på trening, da.

Jeg gruffer over en snill og søt kollega, som pga kvalme i graviditet velger å spise lunsj på kontoret vi deler. Akkurat det gjør meg ingenting, jeg er ofte i kantinen da. Problemet er at brettet med matrester blir stående inne på kontoret til dagen er slutt. Vel, det lukter mer enn i kantinen..... hun er så snill og søt, at jeg tør ikke nevne noe, for da er jeg redd hun blir fryktelig lei seg for at dette har vært plagsomt lenge.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:23.