Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dress

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-22, 21:44   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dress

Knerten kjøpte dressjakke i dag fordi han skal i konfirmasjon til helgen, og han vil se like voksen ut som konfirmanten (som han er jevngammel med).

Vi fikk veldig god hjelp på Dressmann. Vi kjøpte bukse og skjorte der før jul, men da hadde ikke knerten noe ønske om jakke. Ettersom han vokser som gress, så presset jeg heller ikke på om den jakka. Jeg bare sørget for at buksa var lang nok, men ikke for lang. Ettersom dette var standardkolleksjonen var det problemfritt å få kjøpe jakke nå, og det var også det jeg ble fortalt før jul.

Hun som jobbet der valgte noe annet til ham enn jeg ville gjort, men jeg så poengene hennes og hun hadde sikkert rett. Hun snakket i hvert fall med stor sikkerhet og knerten ble veldig fornøyd.

Det var på ingen måte gratis, men han ble fin og det var klær som faktisk satt på den svært tenåringssmale kroppen hans.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:57.