Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvordan pleier du å feire bursdagen din?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-22, 15:37   #29
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan pleier du å feire bursdagen din?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg pleier ikke feire. I hvert fall ikke fest, jeg har aldri hatt frivillig fest for meg selv (dvs sist var konfirmasjonen). Men jeg tenker ofte på å invitere noen venner eller ha et slags "åpent hus" eller noe sånt, men strever litt med å tro på at det kan bli fint. Jeg har ingen vennegjeng, men flere venner og kollegaer som ikke kjenner hverandre. Hadde 3 stykker da jeg ble 40 (inviterte 6), og det var koselig, da. Har bursdag om to uker, og i år blir jeg litt mye alene, så har litt lyst på selskap.
Uansett feirer jeg med barn og is

Hvorfor tror du ikke det kunne blitt bra med "åpent hus"? Det var nettopp det jeg hadde i juni da jeg fylte 50. Eneste gang jeg har feiret med andre enn nær familie. Åpent hus med kaffe og kake ute på plenen. Folk kom til litt ulike tider, det var en hverdag, St.hansaften, så alle fikk plass. Nå har jeg to venninner som inviterte til det samme forrige uke da de feiret henholdsvis sølvbryllup og 50-årsdag, så tydelig at det slo an. Jeg var litt skeptisk, men tenkte at det var verdt å feire 50-årsdag rett og slett og er glad jeg gjorde det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:11.