|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#883 |
|
Borte
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Diane Setterfield Den trettende fortellingen.
|
|
#884 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Nå skal jeg lese Emma igjen, jeg. Gleder meg.
|
|
#886 |
|
kamerat
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Terry Pratchett: Thud! (Ble så begeistret over Night Watch at jeg måtte gå rett på neste vaktmann-bok.)
|
|
#887 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Pilegrimsreisen av Paulo Coelho |
|
|
|
|
#889 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Snø av Orhan Pamuk eller hva han heter. Gode bøker, intens stemning og vakkert språk, men jeg har hele tiden en følelse av at det foregår etellerannet som jeg ikke får med meg.
|
|
#890 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?I dag har jeg lest ferdig "Saman er ein mindre aleine" av Anna Gavalda. Fin og stemningsfull bok. Måtte småskumme littebitt av det jeg syntes ble for detaljert og uinteressant.
|
|
#891 |
|
intro
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Enig, det var omtrent den eneste grunnen til at boka kunne passere. Jeg merket meg imidlertid at det var noen uttrykk jeg ikke kjente igjen, sikkert fordi jeg er fra motsatt side av byen.
|
|
|
#892 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Gymnaslærer Pedersen... |
|
|
|
|
#894 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?I går begynte jeg på Frost av Roy Jacobsen.
|
|
|
#895 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Snømannen er akkurat ferdiglest, nå står Ragdes nyeste for tur.
|
|
#897 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Leser Død hånd av Sverre Knudsen. Dårlig språk og historie, eneste grunnen til at jeg leser den ferdig er for å se om det bedrer seg. Det har ikke skjedd enda. :venterispenning:
|
|
#898 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?The ultimate Peter Rabbit - A visual guide through the life of Beatrix Potter. Helt nydelig bok.
|
|
#899 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Da er jeg ferdig med Tusen strålende soler. Den var veldig bra. |
|
|
|
|
#900 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Den ligger klar hos meg. Må bare bli ferdig med Stieg Larssons andre bok - holder på med siste kapittelet men blir aldri ferdig pga en liten kar som alltid skal ha pupp når mamma legger seg, og så sovner mamma...
![]() |
|
|