|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva tenker dere om at folk poster bildet av seg med filter?Har en bekjent på ca 70 som er kjempeflink til å ta bilder. Hun legger ut masse fine naturbilder og mye av seg selv med heftige løft- og antirynkefunksjoner. Etterfulgt av en lang rekke hashtags ink «beatuiful girls» og natural beauty. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva tenker dere om at folk poster bildet av seg med filter?
Synes det er sykt snålt å bruke #naturalbeauty, ihvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Leser
|
Jeg har aldri sett det før. Altså: Jeg har sett en masse bilder med filter, men ingen som bare har postet bilder med forskjønnende filter som "vanlige bilder"
Nei, dette var sånn "bli pen" filter
Ah! Tror det er en iPhone ting! (Og nå du sier det så tror jeg det er det som skjedde i det tilfelle jeg så - for det var også satt filter på venninnen
Enig at det var en litt spesiell tagg! (Dere kan henge på #over50woman taggen på instagram hvis dere vil se filter i alle former og funksjoner!
![]() |
#4 |
Introvert textrovert
|
Hæ, nei tror ikke iPhone har dette? Jeg tenkte, da jeg leste det, at det må være en androidting for det har ikke min fon. (Men min begynner jo å bli to år gammel da, så Ting kan ha skjedd).
![]() |
|
|