Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva tenker dere om at folk poster bilde av seg med filter?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-22, 11:13   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva tenker dere om at folk poster bildet av seg med filter?

Har en bekjent på ca 70 som er kjempeflink til å ta bilder. Hun legger ut masse fine naturbilder og mye av seg selv med heftige løft- og antirynkefunksjoner. Etterfulgt av en lang rekke hashtags ink «beatuiful girls» og natural beauty.

Jeg syns der er litt sjarmerende jeg. Forfengelighet er en sterk drivkraft for mennesker.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-22, 11:33   #2
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Har en bekjent på ca 70 som er kjempeflink til å ta bilder. Hun legger ut masse fine naturbilder og mye av seg selv med heftige løft- og antirynkefunksjoner. Etterfulgt av en lang rekke hashtags ink «beatuiful girls» og natural beauty.

Jeg syns der er litt sjarmerende jeg. Forfengelighet er en sterk drivkraft for mennesker.

Synes det er sykt snålt å bruke #naturalbeauty, ihvertfall.

Filter på profilbilder faller litt i nip&tuck for meg. Synes det er litt trist, det er ikke pent og det er litt synd på dem som tenker det er noe de burde gjøre. Siden du spør hva FP tenker. Som regel interesserer det meg ikke så mye at jeg gjør meg opp en mening om det. De får bare holde på.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-22, 11:57   #3
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg kniser litt inni meg og så går jeg videre.

Jeg har aldri sett det før. Altså: Jeg har sett en masse bilder med filter, men ingen som bare har postet bilder med forskjønnende filter som "vanlige bilder"

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Hvis det er tydelig filter, er det greit. Da skjønner man jo at de ikke prøver å skjule noe, selv om det er harry.

Nei, dette var sånn "bli pen" filter

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Frontkmeraet mitt var stilt inn automatisk på beauty-face og jeg måtte jobbe en hel del for å finne ut hvordan jeg slo det av, så jeg har altså lagt ut mange bilder av meg og mann der vi ser veldig unge og pene ut. Nå har jeg fikset det, så nå er bildene av oss sanne.

Ah! Tror det er en iPhone ting! (Og nå du sier det så tror jeg det er det som skjedde i det tilfelle jeg så - for det var også satt filter på venninnen ) Bra med en forklaring! Jeg ble så overrasket!

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Synes det er sykt snålt å bruke #naturalbeauty, ihvertfall.

Enig at det var en litt spesiell tagg! (Dere kan henge på #over50woman taggen på instagram hvis dere vil se filter i alle former og funksjoner!

Gammel 28-07-22, 12:09   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ah! Tror det er en iPhone ting! (Og nå du sier det så tror jeg det er det som skjedde i det tilfelle jeg så - for det var også satt filter på venninnen ) Bra med en forklaring! Jeg ble så overrasket!

Hæ, nei tror ikke iPhone har dette? Jeg tenkte, da jeg leste det, at det må være en androidting for det har ikke min fon. (Men min begynner jo å bli to år gammel da, så Ting kan ha skjedd).

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:36.