Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er dere ofte hos fotograf?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er dere ofte hos fotograf? + noen tilleggsspørsmål
Mindre enn 1 gang i året 51 56,04%
1-2 ganger i året 3 3,30%
3-4 ganger i året 1 1,10%
Ville gått oftere hvis det hadde vært billigere 17 18,68%
Pris er ikke viktig så lenge det er bra kvalitet 3 3,30%
Kvalitet er ikke så viktig så lenge det er en bra pris 0 0%
Jeg tar like fine bilder selv 25 27,47%
Annet, spesifiser i tråden 24 26,37%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 91. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-07, 22:57   #1
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dere ofte hos fotograf?

Jeg har bare vært 2 ganger. (konfirmasjon/første bryllup). Har så mange flinke hobby-fotografer i familien og elsker å ta bilder selv + at vi har flere fotoprogrammer på PC'n. Syns de bildene vi tar blir fine nok.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 11:17   #2
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi tok bryllups bildene hos fotograf i fjor, og vi har tatt 4 mnd bilder av ungene hos fotograf.
Og så fotograf i barnehagen da.
Men ellers så tar vi alle bildene selv, både jeg og før svigerfar elkser å ta bilde.

Etter at svigerfar nå fikk bort så fikk jeg[vi] masse av kamera utstyret hannes, men mest mann som filker med det. jeg er livredd å øddelegg det hehe.
Kamerautstyr til flere hundre tusen.

Men skal få noen venner av svigerfar til å vise oss hvilken linse til ditt og datt.

Tenkte vi skulle få tatt familie bilder til jul, regner med at vi hiver kamera på stativ og tar de selv og

Gammel 23-08-07, 11:28   #3
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Vi har vært til fotograf nr ungene var 1,5 år.
Bryllupsbildene er og tatt hos fotograf,veldig fornøyd med det .
Så har jeg og mannen vært en gang og tatt "kjærestebilder" .

Gammel 01-09-07, 21:38   #4
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Fire ganger har vi vært der, og da tre av dem for det klassiske " mitt første portrett" til 195,- og den fjerde da vi giftet oss. Ikke veldig imponert over bryllupsbildene, men barnebildene er fine.
Har en svigermor som er hobbyfotograf og hun tar utorlig fine bilder, så det får holde heretter.
Det eneste som kanskje kan friste litt i fremtiden er en tur til fotografen alle fem, har nemlig ikke et eneste bilde av oss alle sammen.

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:07.