![]() |
#463 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #11Har fått feil skruer til innmaten i to skap som jeg har venta på i to mnd. De MÅ bli ferdige i dag så jeg får rydda på plass alt som skal i dem før ungene kommer over helga, men skruene er ikke akkurat butikkstandard.
#464 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Gruffetråden #11Skulle leie slipemaskin på jernia, for å få unna en mindre jobb. De styret mye og lenge for å få reservert maskin til meg. Men så viste det seg at det ikke fulgte med oppladingsenhet til maskinen. DET måtte man leie utenom. -Uten at jerniafolkene informerte om det. Slikt måtte man visst finne ut selv. Jeg ble så grinete at jeg droppa hele leiinga, og kjøpte slipemaskin på CO for en billig penge i stedet. Det ble vel omtrent 200 kr mer enn for å leie. Virka gjorde den også... |
![]() |
![]() |
#465 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Gruffetråden #11Bra det ordna seg, Kaija. Der bør Jernia sette seg godt til rette med ei bolle og tenke seg om.
#466 |
|
![]() Sv: Gruffetråden #11
Ja, i min verden ble det et så tøvete opplegg at jeg mistet lysten på å leie eller handle der i det hele tatt. Og det sa jeg vel relativt høflig ifra om. Ikke de som jobbet der som lager reglene da, så jeg skyldte ikke på dem. |
![]() |
![]() |
#468 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Gruffetråden #11Først sydenbolig i hetebølge uten AC i oppholdsrom. Vi sa oss villig til å ta imot håndverker. Det ble ikke mandag, men onsdag. Han satte boret rett på hovedstrømledning med påfølgende smell og flammer. Han knuste glasset til sikringsskapet, feiet ikke opp noe. Vi er nå helt uten strøm, han beklager, stikker og sier elektriker kommer. Det tar nær fire timer før elektrikere kommer. De tar strømmen i hele gaten for å kunne fikse vår strøm. Hele nabolaget inkludert et par restauranter kommer for å klage på at strømmen er tatt, dette er midt i siestaen. Så stikker elektrikerene, angivelig for en time. To og en halv time og de er fortsatt ikke tilbake. Airbnb huseier er i Danmark, hun har gitt kompensasjon. Men for en drittdag. Ikke snakker vi spansk og kan kommunisere med håndverkere heller. Kunne valgt å stikke, men det er offisielt ikke annet ledig. Og for en tosk førstemann var.
#469 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #11Jeg kan høyne med tyrkiske "rørleggere" i leiligheten i 1,5 uke, litt ut og inn i løpet av dagen, Lavender.
#470 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Gruffetråden #11Hjelpes, Lavendel og Musemus.
#471 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Gruffetråden #11Når alternativ plan B-flyet kanselleres, da blir jeg grinete altså!
#472 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Gruffetråden #11Nenne, leste at Lufthansa skulle kansellere mange flygninger, de mangler ansatte og mer. Vet ikke om det også inkluderer Brussel Air og Swiss. Men det hele er utrygt. Ikke noe Swiss til Zürich?
#473 |
Klare sjøl
![]() Sv: Gruffetråden #11
#474 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Gruffetråden #11Andre seter på toget enn det jeg bestilte.
![]() |
#475 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Gruffetråden #11Noens manglende evne til å si fra når avtaler ikke kan holdes. Føkk altså. Jeg rydder ikke alene når vi er to som eg har ansvaret. |
![]() |
![]() |
#476 |
|
![]() Sv: Gruffetråden #11Noen som ENDELIG har tømt lageret der våre felles saker sto. Jeg har mast og mast på at vi skal bli ferdige med deling, men på bursdagsvisitt der til jentungen, ser jeg at nyhuset er innredet med ufordelte og mine saker. Herremin, jeg hater å måtte si fra… |
![]() |
![]() |
#477 |
Klare sjøl
![]() Sv: Gruffetråden #11Sommerferie i 10 grader....
#478 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Gruffetråden #11At jeg tok med alt mulig med smertestillende, men glemte migrene medisinen. Ikke at jeg har tatt en på over et halvt år og vel så det, men nå tror jeg jeg burde hatt de.
![]() |
#480 |
|
![]() Sv: Gruffetråden #11Flåttbitt midt på magen. Kanskje ikke til å unngå når jeg renner rundt i skau og kratt etter jordbær, blåbær, bringebær og villkirsebær, men usj likevel. Kan ikke fordra de små krypa. Og det er kjedelig å gå og vokte på bittstedet etter mer enn bare normal og plagsom flåttkløe. |
![]() |
![]() |
|
|