![]() |
#21 |
tankefull
|
![]() Sv: Kjøpe brukt elbil?Nå har jeg vært og prøvesittet og prøvekjørt bil. Synes e-Up er overraskende god å sitte i faktisk. E-golf var også god, mens BMW i3 likte jeg ikke så godt, selv om det sikkert er en vanesak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøpe brukt elbil?Rimelige service på elbiler.
![]() |
#23 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Kjøpe brukt elbil?
Jeg hadde samme konklusjon. Kjøpte isteden en hybridbil som er billig i drift. Bortsett fra akkurat nå når bensinprisene er høye.
![]() |
#24 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Kjøpe brukt elbil?Bompenger er enda rimeligere i Bergen, selv om det er diskutert endringer her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Klar
|
Jeg konkluderte med det samme. Sprengte budsjettet, men fikk en bil jeg kan bruke uten at den volder meg mange bekymringer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kjøpe brukt elbil?Du må nesten putte det inn i et regneark:
![]() |
#27 |
Off the map.
|
![]() Sv: Kjøpe brukt elbil?Jeg tror det lønner seg. Strømmen er enten veldig billig eller subsidiert gjennom strømstøtta, i hvert fall hjemme. Jeg begynte med e-up. Kjempegod bybil, men hadde for kort rekkevidde til mitt bruk. Satt mye og frøs. Og mye I ladekø. Helt fint å hurtiglade, men det blir stress om man må gjøre det hver dag.
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heh. Jeg var inne i Oslo en tur, og der ble det jo tilfelle. Men jeg måtte da for første gang finne fram elbilens "nødlader" - altså den for å lade bilen på vanlig stikkontakt, ettersom parkeringsplassen (kommunal, med parkeringsbetaling i tillegg) krevde at man ladet... ;-)
![]() |
|
|