Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

SAS - risikosport, eller løser det seg?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-22, 12:38   #11
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg har mistet trua på ferie.

Kan jo ikke bestille noe nytt før dagen før når reisen blir kansellert, og da er nok det meste utsolgt/for dyrt. Jaja, vi har hatt en fin uke på Sørlandet i det minste.

Når reiser dere?

Jeg snakket med TUI i går, og de har et eget team som jobber kun med ombookinger og kanselleringer. Men det er jo ikke så mye å booke om til når alt er utsolgt i lang tid framover OG det ikke går flere fly dit vi skal.

Hadde jeg enda fått beskjed om kansellering noen dager før, så hadde jeg kanskje klart å sette sammen en tur, men med et døgns varsel så blir ikke det så lett heller.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:46.