Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #11

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-22, 08:10   #11
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Måkeforeldre! Jeg har full forståelse for behovet for å verne om barna, men kan ikke det starte før de bygger reir?! På kveldstur i går ble jeg angrepet fire steder i naboområdene her, ganske midt i byen og med veldig mange boliger. Kan de ikke finne seg en fin skog, ikke portstolper, postkassestativ og grøfter ved gangveier?

Noen jeg kjenner fikk en måke med reir på sin kjempestore terrasse. Det er forbudt å fjerne den, man kan visst få store bøter, så de endte opp med terrasse de ikke kunne bruke i det hele tatt helt til ungene var ute av redet. Selv om det var snakk om 20 meter fra reiret til der hvor de pleide å sitte, var måken så aggressiv at det var skikkelig skummelt å gå der.

liefje er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:57.