Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #11

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-22, 12:31   #10
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Milde himmel, ja, hvis det er viden kjent at miljøet er sånn, ville jeg nok vært mer på hugget jeg også. Men jeg har hatt én som bare gamet i den alderen og én med autisme som knapt har vært utenfor rommet, så når sistnevnte har vært utenfor huset, har vi bare vært glad til. Så alt er jo individuelt.

Akkurat det da, at vi har både gaming og autisme i søskenerfaringene. I tillegg til at guttungen har hatt egne utfordringer med å orke å være sosial. Han vet han får dra ut,han vet han kan ringe hjem og fortelle alt, og han vet at jeg venter ham hjemme, og at jeg følger med. Det er litt ok for ham også. -Mamma er streng, vet du… Det blir oppdaga. Og utrolig nok synes vennene hans at jeg er litt kul og grei likevel. Selv om ikke det er noe mål her.

Kaija er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:57.