Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #13

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-22, 18:19   #221
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

At jeg rakk å klippe plenen før det begynte å regne. Og 16 nye aspiranter i skolekorpset, med tilhørende familier!

Gammel 09-06-22, 19:18   #222
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Jeg har truffet på gjettverk om passform på BH ved onlinekjøp.
Freya er et sikkerstikk for store størrelser, og er god å ha på seg.
Alt som ikke gjør vondt å ha på seg er et vinnernummer.

Shun er ikke aktiv  
Gammel 09-06-22, 19:34   #223
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sirkusshow med sirkusskolen til jentungen. Blir alltid glad av det.

Ja, og ekstra sko i gangen, og latter fra kjellerstua. Har savnet det, slik det var før korona. Har blitt mye mindre etter at det åpnet opp, vanen med å henge hos hverandre er liksom borte. Men i dag var det folk her igjen.

Gammel 09-06-22, 20:31   #224
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner ikke en gang hva et tablå innebærer, men syns det var veldig koselig med et barnebarn som SER bestemoren sin og setter pris på det hun ser. Og sier det!

Gammel 09-06-22, 23:56   #225
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Jeg sitter på en seilbåt i Frognerkilen og spiser jordbær. Helt alene. Her blir jeg værende en liten uke, kun for å bedrive rekreasjon og egentid.

Gammel 10-06-22, 00:09   #226
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Green Day i Ålesund med mann og sønn!

Gammel 10-06-22, 00:11   #227
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Det var bra? Jeg har sett konserten på snap.

Gammel 10-06-22, 00:12   #228
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Det var bra? Jeg har sett konserten på snap.

Jaaaaa!

Gammel 10-06-22, 01:32   #229
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Ja! Green Day med sønnen! Vi stod heeeelt foran og Poden fikk trommestikk som ble kastet fra scenen. Veldig kjekt, veldig sliten nå. Vi stod helt foran og det var en skikkelig treningsøkt å holde alle dem som ville foran oss fra livet.

Gammel 10-06-22, 07:59   #230
Magica
søt

Magica sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Ja! Green Day med sønnen! Vi stod heeeelt foran og Poden fikk trommestikk som ble kastet fra scenen. Veldig kjekt, veldig sliten nå. Vi stod helt foran og det var en skikkelig treningsøkt å holde alle dem som ville foran oss fra livet.

Så stas! Sønnen min stod også helt fremme, vi var ikke langt bak vi heller. Var fantastisk!

Gammel 10-06-22, 08:49   #231
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

At jeg rakk å klippe plenen før det begynte å regne.

Kan legge til at jeg også er glad for at jeg oppdaget at jeg hadde glemt å klippe en liten del av plenen, og at jeg rakk å gjøre det før det ble for sent på kvelden. Hadde sett litt rart ut med en slags eng siste delen ut mot veien.

Gammel 10-06-22, 13:07   #232
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

At jeg rakk å klippe plenen før det begynte å regne. Og 16 nye aspiranter i skolekorpset, med tilhørende familier!

Mannen har planer om å rekke å klippe plenen i dag før regnet kommer, vi får håpe han rekker det. (for det kommer sånn ca fra nå og frem til.... ehh.... så langt yr går. Men starter ikke for fullt før søndag da, de skal bre også regne i natt.

Vi har 11 nye aspiranter, og et er helt herlig, for det er nesten like mange som korpset består av... håper å holde på dem. Helig!

Gammel 10-06-22, 13:08   #233
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

I dag er jeg mest glad for at det er fredag. FREDAG. Ikke Fredag og helg, for selve helga blir så hektisk at jeg ser frem til neste helg, men i dag er det fredag og ikke noe på kalenderen etter jobb, og det, det skal jeg bare nyte. (ikke for langt utover kvelden, minstemor skal vist stille på fotball før ti et stykke hjemmefra i morgen, så opp og sprett lørdag morgen)

Gammel 10-06-22, 21:13   #234
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Standard

Jeg er på et aldri så lite Oslo-opphold og gikk på måfå for å finne meg noe middag. Passerte Kiwien like oppi her og ut av døra der kom en av mine aller nærmeste venner fra ungdomstiden. Tror ikke jeg har møtt han på over tjue år.

Gammel 10-06-22, 22:04   #235
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Oi Syrinx, hvor kult og gøy er ikke det? Gjetter på 11 på en skala fra 0 til 10.

Jeg har faktisk satt brøddeig. Det er en stund siden*, og jeg har slitt med brøddeig en stund før det, så det er spennende å følge med hvordan det går.

*) Hele seks uker...

Strå er ikke aktiv  
Gammel 10-06-22, 22:09   #236
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Standard

Ja, det var skalasprengende fint, Strå.

Kos deg med fersk bakst. Lite som slår det!

Gammel 10-06-22, 23:47   #237
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er alene på hytta og er latterlig fornøyd med alt jeg klarer selv.

For eksempel å få en kontinentalseng ned en smal loftsluke fra hemsen og ned.

Gammel 10-06-22, 23:52   #238
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har brukt latterlig mye penger idag på kjole fra Kaffe, t-shirts og skjørt fra Part Two. og mye mer, men hva gjør en ikke for usikker tenåring i byen???

aka mors valg-shoppe eller drikke vin? Kaffekvoten for dagen var brukt opp..

Gammel 11-06-22, 01:38   #239
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så glad for at sønnen min har fått seg jobb 🥰 Det er bare halv tid, men en god start iallefall.

Gammel 11-06-22, 18:28   #240
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk tilslag på en leketraktor (sånn stoooor) på auksjon til en 1/3 av prisen. Nå blir det en fornøyd tanteunge

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:00.