Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #11

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-22, 12:35   #11
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Tørketrommel som ikke funker. Vet dere hvor mye jeg hater stive håndkler? Er nesten sånn at jeg ikke orker å legge dem sammen engang. De andre får bruke dem, orker ikke ta i dem engang. Hvordan kan folk overleve uten tørketrommel? I alle fall til sengetøy og håndkler, men akkurat nå går nesten alt inni der pga. vaskerom under oppussing som aldri blir ferdig. Jeg hater tøy utover i hele stua også. Varmepumpa på full guffe på morgenen i dag for å få helt vekk alt tøyet fra helgetur og siste uka som ble vasket i går.

Elisabet er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:04.