Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2023

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-22, 11:55   #11
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2023

Fikk også registrert begge. Lurte på om det kom til å bli en realitet underveis. Med tekniske problemer (såklart, hva annet skjer når du legger hele landet i en kø, en gang i året? Hvorfor ikke dele opp litt sånn at de fylkene de vet det er mest press på har egne dager? Da unngår du mest sannsynlig lange køer som tar timesvis, og tekniske problemer...)

Sto i kø både på telefon og pc. Kom inn på telefonen først og hadde registrert og trykket fullført antagelig akkurat da de tekniske problemene oppsto. Det hang lenge og så ble jeg satt bakerst i køen..... Køen ble da også pauset på begge steder..... Endelig ble det litt bevegelse i køen igjen og Human-etisk forbund svarte på facebooksiden sin at jeg kunne sjekke om registreringen hadde gått igjennom. Fikk først registrert barn nr 2 og så sjekket jeg og fant at den hadde faktisk gått igjennom og at vi hadde fått begge på ønsket kurs/seremonidato. Så, dett var dett. Skal ikke være i den køen igjen. Venninnen min, som skal ha sin datter inn på samme kurs og var litt etter meg i køen, sier at køen er pauset igjen.....

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19.