Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bredde på skaft på støvletter ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-07, 22:35   #1
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bredde på skaft på støvletter ...

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

Jeg handler bare en gang eller tre i året, og slettes ikke for så mye hver gang. Dette var ny rekord. Det meste jeg kjøper kan mixes og matches, for jeg liker å kunne ha forskjellige muligheter.

Butikken "min" åpnet for kun ett år siden. Før de levde jeg i jeans og fleecejakker med t-skjorte under. Jeg ønsket altså i bli ny, og forbli ny. Nå har jeg passert 33 og litt, og har funnet ut at ikke alderen akkurat jobber med meg lenger og vil bruke litt penger på egenpleie for å se bedre ut. Selvbildet vokser faktisk med dette også. I tillegg har jeg begynt med mascara hver dag, og har kjøpt inn ting og tang til festsminke.

Så bra!

Jeg er bare preget av mange år med dårlig råd, der jeg :kremt: ikke brukte mye penger på klær, med mindre det var (motorsykkel-) kjøreklær.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:53.