Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Gdansk

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-22, 20:22   #5
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gdansk

Hotell jeg har vært fornøyd med er Puro, Hotel Hanza, IBB og Hotel Gdansk. Har også leid leilighet et par ganger, det er veldig greit med familie.

Severdigheter er gamlebyen, Gdansk zoo, Sopot, sjørøverskip til Westerplatte(der andre verdenskrig startet), kattekafe i Olivia, teknisk museum i Gdynia. Kjøpesenter er Forum Gdansk og Galeria Baltica. Jeg vil anbefale å gå litt utenfor hovedgaten i gamlebyen for å spise, man betaler mer for lokasjonen enn matkvalitet der syns jeg.

Ellers har det som har vært billig i Polen vært tjenester. Så det er ikke superbillig å shoppe, men ting som frisør, spa og skjønnhetspleie kan være mye billigere.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:58.