Sv: Man opplever mye rart på finn
Vi har også gitt bort tunge ting mot henting, dvs et stort gammelt kjøkken. Det kom to spinkle damer, og det endte med at mannen og jeg sprang skytteltrafikk for å få skiten ut i bilen deres. Ble kvitt det da.
Solgte et akvarium med litt tilbehør, men uten pumpe. Da det ble hentet lå det visst en defekt pumpe oppi likevel. Fyren klaget på at pumpa som han ikke egentlig skulle hatt ikle virket og ville heve kjøpet. Jeg gadd ikke krangle og det endte på dynga isteden.
Trist historie: datteren solgte sitt dverghamster. Frisk og fin, bare litt mer arbeid og biting enn hun hadde sett for seg. Kjøper viste seg å være dame med datter som skulle kjøre fra Trondheim til Harstad på vinterstid, natta. Noen få dager etter sendte hun datteren min melding og klaget på at hamsteren hadde dødd og mente seg lurt. Det syns jeg var både et uoverveid kjøp og unødvendig behandling av en mindreårig. Jeg sendte en melding tilbake, og betalte tilbake halve beløpet. Jentungen min lærte seg å tenke over før hun kjøper dyr og litt om hvordan folk på finn kan være.