Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Støvsuger - funker de batteridrevne?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-22, 11:49   #11
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Støvsuger - funker de batteridrevne?

Det er Phillips Aqua vi har også. Den er svindyr, men vil tro du får veldig mye for pengene om du nedskalerer til den uten mopp.

Den har lys! Jeg gremmes over hvor utrolig møkkete det viser seg at det er hos oss. Det avslørte aldri den gode, gamle Miele'n.

Det aller beste med Phillips'en er at den henger lett tilgjengelig nær der vi har bruk for den. Før måtte jeg ned i boden og slepe støvsugeren opp og finne en stikkontakt før jeg i det hele tatt kunne tenke på å støvsuge. Det skjedde ikke så ofte.

Den gamle Electrolux'en ble degradert pga dårlig batteri på sine gamle dager. Den står nå ved siden av trappa nede slik at jeg sveiver over gangen og trappa på null komma niks når det trengs.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:41.